2012年9月15日 星期六

2012 北歐奇妙之旅 (芬蘭, 冰島, 瑞典)- 14/9 (Day 0)

最近工作真係忙到可以用 "得閒死唔得閒病" o黎形容, 日日除O左做到無停手之外, 連lunch hour大阿姐都唔放過我, 晚晚都開OT, 身心十分疲累. 好大壓力, 連星期六都要返工, 做足大半日, 星期日有時間都要用O黎休息 所以完全無私人時間可以預備今次O既旅程, 差唔多成個trip 都要打天才波, 靠半年前開始上網search 過O既info, 同埋睇過人地O既blog 做reference 就算數喇.


原本今晚我都依然要開OT, 有重要文件要去Stock Exchange 同SFC 做 filing, 但係, 我好衰, 話要坐凌晨機 (實則係聽日O既早機), 否則無可能放到工, 交低D手尾俾 senior, 我都要7點先走.

唔敢搭巴士, 怕塞車, 所以就飛地鐵火車返大埔, 好日都唔搭一次地鐵, 今晚偏偏遇上壞車, O向九龍塘迫O左差唔多半粒鐘先上到火車, 此時此刻O既我, 已經接近虛脫, 簡直係暈得一陣陣, 想死. 返去奶奶屋企食完飯, 見完晴晴之後, 我地就返屋企執行李喇!!!實在唔捨得去咁多日旅行, 見唔到晴晴, 返到O黎都唔知佢仲認唔認得我地~~~~

由於今次我地坐Finnair, 唔係坐CX, 所以唔敢overweight 咁多, 聽聞Finnair 好strict, 寄艙行李只可以係23kg, hand carry 得一件8kg, 所以我地好努力咁執執執. 小倫處理好D 行李之後, 就到我要再print 多一set 所有機票酒店O既e-tickets 同vouchers, 終於可以瞓覺lu, 不過, 總係覺得唔安心, 但係都無辦法喇, 唯有"煮到埋O黎就食啦", 到時執生啦~~~~哈哈哈.

已鐵定嘅itinerary 係咁o既:

15/9 - 17/9 Helsinki, Finland
17/9 - 28/9 Iceland
28/9 Helsinki, Finland
29/9 - 30/9 Stockholm, Sweden
30/9 - 2/10 Helsinki, Finland

我地o既 尋找北極光 Amazing 北歐之旅出發了!!!!

4 則留言:

  1. RonRon, 早上好!小高來訪喔 ~

    回覆刪除
  2. 多謝你呀, 小高.....
    多D 光臨啦~~~

    回覆刪除
  3. HIHI, 我係ishiha, 之前係yahoo blog都有聯繫, 我都有興趣今年去冰島玩, 不過未有plan. 遲d有問題可以問你取資料嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. HI, Ishiha, 我記得你呀~~~
      無問題, 如果你有任何問題, 隨便問啦~~~~

      刪除