2012年9月20日 星期四

2012 北歐奇妙之旅 (芬蘭, 冰島 & 瑞典) - 20/9 (Day 6 - Part I) [Varmahlio - Icelandic horse-riding, Iceland]

今日我地一早6點半就起身, 又要執拾行李, 其實都唔駛點執啦, 尋晚咁夜先到, 都無乜時間攤開D O野. 

小倫一早起身就鬧鬼我喇, 佢話喎, 我尋晚差D 踢O左佢落床喎......但係, 我毫無印象喎.......而且, 平時我都唔會咁爛瞓.....不過, 我瞓O左真係會不醒人事, 乜知覺都無晒, 真係口同鼻拗喇.....

揀好衫預備今日去騎馬馬, 就落去樓下餐廳食早餐. 真開心竟然係包早餐喎, 因為呢間酒店我地係thru hotels.com book O既, book O既時候無講包唔包早餐, 所以我地一心預定無O架......

除O左我地兩個之外, 只係另外有一枱4個人咋, 唔通成間酒店只係得我地兩枱客?! 雖然係咁, 簡單O既冰島式早餐都算OK O既....有cereal, yoghurt, 一D cold cut, 蛋, 生果同咖啡. 唔算豪華及精美, 總算味道唔錯, 食得飽.


(仲要有朵新鮮玫瑰花O添...)


食完早餐, 我地返上房預備今日O既packed lunch, 今日唔駛食hot-dog 喇, 轉款, 食burger, 仲有好好味O既生菜O添.....

We're so lucky!!!今日我地又遇上大晴天呀....而且, 仲係萬里無雲O既clear sky O添....雖然, 今日溫度比尋日高, 有5'C, 但感覺比尋日寒呀. 但係, 咁美好O既天氣實在太適合今日o既Icelandic horse riding 活動喇.....

(我地住O既酒店, 尋晚太黑, 唔記得同佢影返張相)


Nice weather~~~

我地join 今次個riding tour O既地方叫做Hesta Sport, 距離酒店好近. 5分鐘車程O架咋.....呢度除O左有得騎馬馬, 仲有得租cottage O架....最初, 我地都有考慮過住一晚木屋仔O架,,,好似幾有feel 咁.

我地事先已經made appointment, 約O左今日10點鐘, 參加一個2小時o既short riding tour, 因為我同小倫都無騎馬O既經驗, 覺得1個鐘頭O既tour 好似時間太短, 3個鐘頭又太長, 好似2個鐘幾適合我地.....

首先, 我地去到office check-in 先...講低名, 今日當值O既staff 係一位好nice O既女士,已經知道係乜水, 俾完錢, 佢就交張小小地圖俾我地, 指示我地點去馬廏.


(呢張手繪map, 成張藏寶地圖咁....)

去到, 有位妙齡少女招呼我地, 佢叫做Sophia, 首先, 佢帶我地去同D 馬馬say hello, 跟住要我地帶helmet, 千祈千祈唔好貪靚唔帶呀....因為騎馬都係一種比較危險O既活動, 雖然話冰島馬好善良O者, 始終都係動物, 會有唔聽話O既時候, 加上之後睇過人地O既blog, 都發生過由馬背跌落地O既事, 所以都係小心為上.


(可愛, 而且性格溫馴的冰島馬)

heehee....果然不出我所料, 終於感受到淡季O既好處喇....今日O既tour 只得我地兩個人參加, 所以變成private tour 喇......事關private tour 係要收extra charge O架....咁又慳返少少喇......

由於我話俾Sophia知,我其實唔叻運動, 而且又驚動物, 所以叫佢帶住我, 佢好好人咁將我同佢兩隻馬綁埋一齊, 小倫就要自己顧自己喇......


Frankly speaking, 冰島馬真係幾純良, 加上佢地O既體型比一般馬細, 好似pony 咁, 騎O係上面都唔係好驚. 一邊行, 我同少女一邊傾計, 原來佢係"廉價勞工"O黎O架.....佢O既home country 係德國, 係柏林人, 不過O係澳洲讀書, 今次O黎冰島working holiday, 過多兩星期馬場close 佢就會返去Reykjavik O架喇....真羨慕, 可以O黎冰島working holiday.....

另外, 點解要O黎Varmahlio 呢條村參加horse riding, 其實呢度係冰島出名養馬O既地方, 所以我就揀O左O黎呢度玩騎馬喇. 咁又點解要O黎冰島騎馬呢? 因為冰島馬夠純種囉. O係冰島, 唔可以入口馬, 而出O左國O既馬, 就唔可以再返入冰島O架喇, 以保其血統純正. 冰島馬直到今時今日, 仍然保留著1000年前O既血統. 另外, 冰島馬有佢地獨有O既二種步法O架, 好威水~~~~一般O既馬, 一出世就會自然識得walk, trot, 同gallop, 冰島馬比佢地識多兩種, 就係 tölt 同 pace.

我地騎住馬行過草原, 農地, 溪流, 小山.....吹住有小小寒意O既微風, 望住四圍O既雪山, 感覺真係超正......將來再有機會的話, 一定要join 一個時間長D O既tour 先得....


Sophia仲話呀, 尋晚O既北極光好勁, 好靚呀!!!!其實尋晚我地都有O係架車度等O左一陣O架....不過, 無好似佢咁等到12點之嘛......白白錯過大好機會喇....真係唔抵呀.....

騎完馬之後, 我地同D 馬馬say goodbye, 影下相就要走喇.....


有關今次horse riding O既資料:
HestaSport
website: www.riding.is
2 hours short riding tour: 17,600 ISK (for 2)

4 則留言:

  1. RonRon, 午安呀!近來幾好嗎?天氣涼左好多,同埋好乾,多保重!
    你要密密出遊記啦 ~ 快d快d ~ 加油 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小高你好呀....上星期三晚由曼谷返香港, 即刻就病O左幾日喇......
      成間屋好亂, 上個月去完英國返O黎D O野都未執好呀....依家努力執屋, 搞掂就會繼續完成我O既遊記O架喇....

      刪除
  2. 嘩! Background張相好震撼呀! 點解我去果時咁弱 ?
    好似日日天氣都好好喎, So good....

    回覆刪除
    回覆
    1. Background 呢張相係Jokulsalon 影O架......可能你地去O既時候早D 丫嘛, 未有咁多冰呢...

      其實我今次呢個trip 真係幾好彩, 事後睇返好多人去冰島O既blogs, 好多人都話天氣差, 但係我大部份O既時候天氣都好好呀.....

      刪除