2012年9月17日 星期一

2012 北歐奇妙之旅 (芬蘭, 冰島, 瑞典) - 17/9 (Day 3 - Part I) [ Helsinki, Finland ]

我地今日下晝要坐3點半飛機去冰島, 所以仲有半日O既時間O向Helsinki hea.

由於只係得半日時間, 我地今日要做隻早起O既鳥兒喇. 唔.....同尋日一樣, 呢間Glo Hotel Art o既早餐都好豐富, 所以, 我地又可以一邊上網, 一邊慢慢嘆早餐喇. 食食下, 見到又另一pair 香港人O黎食早餐. 不過, 唔熱情o既我, 即使見到鄉里, 都唔會同人地打招呼.


(restaurant 設於basement, 感覺好似O係地洞食O野一樣)



(食物O既質素唔差, 不過, 以款式計, 應該係尋日O個間多D)



平時O向香港, 即使係星期日, 我地都唔會坐得用一個鐘O既時間慢慢食早餐, 所以, 我地今日食O左一個鐘早餐, 非常寫意呀!!!

今日第一個景點, 就係要再去Helsinki Cathedral. 第一日到埗O既時候, 我地只係路經, 無詳細睇清楚呢間白身綠頂教堂. 白綠兩色襯埋又幾好睇喎, 見過其他人O向冬天O黎呢度, 成個廣場, 連埋樓梯都鋪滿白雪, O個陣仲靚呀!!!!我地O向樓梯影飽相之後, 就入去教堂入面參觀. 教堂係北歐簡約O既風格.


(由Glo Hotel 行過去, 必定經過Stockmann, 北歐人果然真係比較creative, 連window decoration 都有型過人)

(沿途又經過非常熟悉O既牌子, 包括芬蘭國寶 -- Nokia 同埋H&M, 樸實O既芬蘭連大熱O既SuperDry都有喎)

不過, 如果同尋日O既岩石教堂比較, 我會鍾意岩石教堂多D, 感覺natural D.


(今日O既天氣又係非常之好, 藍天白雲襯埋白色O既教堂, 好靚呀!!!)
(教堂入面無一點多餘的陳置, 表面一致, 好舒服)
跟住, 我地就去Mulberry 睇手袋喇, 因為受人所託, 要入貨呀. 所以, 睇格下價先. 呢度行名店, 唔駛排隊O架, 因為根本就無人行o既. 幸好, 蝗虫仲未入侵呢度. 搞搞震一輪就走人lu. 事關, 店員話, 佢地O向機場都有shop O架, 所以, 我地決定睇埋機場O個間先. 加上, 我地仲會走回頭路, 會再返O黎Helsinki, 要買袋, 就梗係要留返最後先買啦.

做完格價專員, 我地見無所事事, 一於行去615 o既bus-stop check 下bus schedule.

(今日都幾暖呀, 有17度呀....)

車站附近, 無啦啦有堆雪O既??? 原來係promotion O黎O既.  sell 緊叫人去滑雪. 

尋日經過中央車站無時間同佢影下相, 今日有時間, 就影下佢啦. 呢個車站都幾有特色O架, 車站外牆, 有4個巨人捧住4個圓波波, 到O左夜晚, 呢4個波波會著燈, 原來呢4個巨人有意思O既, 話係代表文明傳遞者喎. 如果要坐火車去聖誕老人村, 或者去俄羅斯, 就要O黎呢度搭車喇.


影完車站, 又差唔多時間要返去Glo Hotel Art check-out 喇. 同尋日一樣, check-out 手續好簡單, 講聲check-out同埋交低埋key card 就走人lu. 

(Glo Hotel Art Lobby, 都幾有型呀!!!!)
我地梗係又坐615 去機場啦.

(由於唔想做個令人討厭O既乘客, 我地唯有自己坐迫D, 將兩個suitcases盡量唔好阻塞通道, 半個鐘O者, 好快就到啦)

去到機場, 搵到 IcelandAir O既counter, 就排隊寄行李喇. 搞掂晒, 就可以輕輕鬆鬆行下duty-free 喇.

(小黑仔仔話佢要做第一隻進入北極圈O既企鵝仔喎 )

另一任務, 就係要去搵Mulberry 喇. 原來, Mulberry O係T2, 好古怪, 我地入去T1 都唔駛過immigration, 反而, 我地由T1 入去T2, 竟然要過immigration, 連個immigration officer 都專登講我地點解要去T2, 要check 下我地passports.

哈, 我地發現, 原來Mulberry O向機場呢間shop 比O向city 買 claim 埋tax refurn 之後, 仲平喎.

Duty Free shops 梗係唔少得姆明啦, 好吸引呀, 不過, D 精品都唔平呀.


(芬蘭大熱手信: Karl Fazer 朱古力, 抵食夾大件呀!!! 唔想咁行貨, 可以買張馴鹿皮, 又或者鹿肉罐頭啦)




有少少餓, 因為我地仲未食lunch, 所以就求其order 一份 ham baguette, 同埋shrimp bread, 兩個包, 盛惠EUR 15. 不過, D 蝦仔好味呀!

(都話北歐人創意無限, 竟然將棵樹倒吊)
估唔到都幾多人去冰島喎, 班機差唔多full 晒呀!!! 我地懷住既緊張, 又興奮O既心情等待上機喇~~~~

Bye Bye Helsinki~~~~ 我地12日後再見喇~~~

沒有留言:

張貼留言