2012年9月17日 星期一

2012 北歐奇妙之旅 (芬蘭, 冰島, 瑞典) - 17/9 (Day 3 - Part II) [ Reykjavik, Iceland]

我同小倫懷住既興奮又緊張O既心情, 坐上由芬蘭飛去我地O既夢想國度 -- 冰島 O既飛機, 開展我地12日O既冰島奇幻之旅喇!!!

由芬蘭飛去冰島機程3個半鐘, 不過, 因為兩個地方有3個鐘O既時差, 所以, 我地O向Helsinki 3點半上機, 飛到去冰島O既Keflavik Airport 都係未夠4點鐘. 估唔到都有幾多人去冰島O架喎, 呢班flight, 差唔多full 晒.

飛去冰島O既航班, 主要由IcelandAir 同埋 Iceland Express 所經營, Iceland Express 屬廉航類, 不過, 由於我地要由Helsinki 飛去冰島, Iceland Express 無呢條線, 結果只可以揀 IcelandAir, 其實仲可以through Finnair 買機票去冰島, 不過, 都係屬於聯營形式. 至於價錢, 以我地訂飛O既時候, thru Finnair 買係會貴過thru IcelandAir website 買. 順帶一提係, IcelandAir o既價錢非常之海鮮價, 所以要勤力少少, 多D 上去佢地個website check 價錢, 見到平, 就要book O架喇. 我地兩張來回芬蘭同冰島O既機票, 連埋tax & fuel charges, total GBP 54X.

IcelandAir 雖然唔係廉航, 但係都同廉航差唔多O架喇, 機上提供水同soft drinks, 連餅乾仔都無塊O架, 想食小食呀, 得, 俾錢買啦, 多謝晒!!!






(機上O既menu 有清楚列明各樣snacks O既價錢)


(D位都幾闊O既, 算唔錯O架喇!)

三個半鐘O既機程好快就過喇, O向機上見到有強國人喎, 估唔到冰島咁冷門O既地方都會有強國人O黎. 真奇怪? 呢度都無得俾佢地掃貨, 唔通佢地O黎掃火山灰?!

冰島O既首都機場叫做Keflavik Airport, 曾經被選為2009 the Best Airport in Europe. 唔明究竟best O係邊方面呢? 呢個機場好細O架咋, 一落機, 就去拎埋行李, 行兩步就已經出O左禁區範圍, 連immigration 都唔駛過, 估唔到, 一落機就感受到冰島 free o既一面喇!!!


出發前做research, 知道要唱 Iceland Krona (ISK), 要出去 Reykjavik downtown 唱錢平D, 不過, 都望下機場唱抵唔抵啦....嘩, 真係千祈千祈千祈唔好O係機場唱錢呀, 而且, 由機場出到去downtown 無Krona O係身係唔會死O既, 事關冰島四圍都可以簽卡, 好方便O既. 

一出禁區,會見到有唔同O既counters, 如果要租車, 可以即刻租車, 因為行出去car park 已經會見到唔同O既car rental companies 擺低O左唔同款O既車等人租喇.

不過, 由於我地份人比較 cheap, 要慳返一日O既租車錢, 所以, 我地揀O左坐機場巴士出去Reykjavik.

由機場出去Reykjavik downtown, 有兩間主要, 亦都最多人搭O既公司,
i) 一間叫做Flybus, 9,000 ISK for 2 來回, 巴士上有free wifi (www.flybus.is);
ii) 另一間叫做 Airport Express (www.airportexpress.is) , 由Iceland Excursion 搞O既, Iceland Excursion係比較出名O既local travel agent, 信譽唔錯, 亦都比較平, 只係8,000 ISK for 2 來回, 如果事前online book, 仲可以7,600 ISK o添.

眼見, 仲有其他比較規模細O既機場接送公司, 不過, 以安全為大原則, 唔好搏, 我地揀O左Airport Express.

我地行埋去 Iceland Excursion  O既counter, 扮晒O野咁問價錢, O個兩個冰島叔叔開價EUR 25.2 for 1, 咁我就扮晒O野摷毫子啦, 左摷右摷, 又搵O左一大埋神沙出O黎數, 哈哈, 其中一個叔叔唔知係頂我唔順, 定係嫌我麻煩, 就話收齊頭就算喇. 孤寒O既我, 去到冰島都不忘講價, 於是打蛇隨棍上, 話不如就齊頭EUR 50 啦. 就係咁, 我地呢兩程機場巴士就平O左喇. 即俾低cash, 就由另一個冰島叔叔帶我地出去 car part 帶我地上車喇.

冰島O既機場巴士service 好好O既, 佢地會將旅客送到去Reykjavik 大部份O既hotels / apartments / guesthouses, 只要上車前同driver 講你O既目的地,司機叔叔就會好妥貼地送到你去O架喇.

由機場去到Reykjavik O既市中心大約車程45分鐘啦, 不過, 我地去到Iceland Excursion O既office 門口, 就會分批轉去唔同O既van 仔, 再車我地去我地要入住O既hotels / apartments 喇.  落車O既時候, 司機叔叔仲會好好人咁幫我地搬D行李落車O添, very nice!!!!


原來, Apartment K O既reception 就係喺正我之前睇中想住O既 Centrehotel Thingholt o既對面. 去到Apartment K 門口, 根據事前調查所得, 知道呢度唔同酒店, 唔會打開大門任人入O既, 所以要用門口O既對講機, 通知屋內O既人出O黎開門. 除O左我地之外, 同我地一齊落車仲有另一pair 人都係會入住Apartment K. 所以, 我地一齊等有關O既職員O黎幫我地check in. 所謂O既check-in 手續非常簡單, 只要講出我個email, 佢就會check 到. 跟住, 呢位冰島先生 (我唔記得佢叫做乜名) 就帶我地去呢兩晚我地會留宿O既 apartment 喇.

其實Apartment K有幾幢唔同O既buildings O既. 而我地入住O既, 就正正係 main building O既樓下. 呢位冰島先生見我人仔細細要搬咁大個O急, 佢仲好好人咁幫我拎落樓梯O添. 入到屋後, 冰島先生約略介紹下屋內O既設施, 同埋點樣用wifi, 就交低條keys 俾我地喇. 由於我地無冰島電話, 我地請佢幫忙打去Sixt, 通知Sixt O既staff 聽日O黎接我地去攞車.

為O左貫徹窮風流O既旅行原則, 我地只係book O左small studio room, 估唔到地方尚算唔錯喎, 都幾大間丫, 好有IKEA feel O添.


頭先坐巴士O黎apartment K  O既時候留意到附近有粉紅豬豬 Bonus Supermarket. 大家記住喇, O黎到冰島, 一定要認住呢隻豬呀!!!!因為 Bonus O係好多地方都有shops O架, 所以要添置食物都好方便. 今日Bonus 收6點半呀, 所以我地唔敢O向間屋內hea 咁內呀, 要拿拿臨入貨喇, 否則今晚要捱杯麵O架喇. 

(Tourist information centre 就O係正隔離街, 唔駛2分鐘就到, 勁方便!!!)

行到Bonus 夠鐘落閘放狗, 我地就走喇. 由於我地身無分文, 所以O係Bonus我地用信用卡埋單, 好方便呀, 比起平時O向香港supermarket 買O野簽卡快好多O添呀!!!!



買完O野, 我地返去apartment 預備今晚O既晚餐喇....


(呢度就係我地O既糧餉喇, 買O左5082 ISK, 大約港幣334, 冰島物價高, 買到咁多O野, 算唔錯O架喇.....不過, 呢度O既三文魚真係好抵)


(到埗後第一餐晚餐: 香草焗三文魚, 香草豬扒白汁長通粉)

食完飽飽之後, 話晒初到貴境, 梗係要出去行下, 熟習下環境啦.....

由我地住O既 apartment 行出去 Reykjavik 最主要O既大街 Laugavegur 只不過係2分鐘O架咋, 超方便呀!!!!

但係, 依家已經係當地O既9點幾, 梗係乜舖到已經closed 啦...不過, O係行去Hallgrímskirkja (穿梭機教堂) 途經 Skólavörðustígur 大街竟然有一間bookstore 收10點呀, 實在係旱見呀!!!!

不過, 由於保暖功夫做得唔夠, 加上都幾大風, 有D 凍呀, 為O左唔想因為冷病而影響之後O既旅程, 我地影O左幾張相就返去apartment 計劃明天O既行程喇!!!

暫時O黎計, 第一日 (實際只係半日) O既冰島俾我地O既印象都唔錯丫~~~~


沒有留言:

張貼留言