2012年8月30日 星期四

Lunch with Momo Again @Agnes B Le Pain Grille

早兩日, 花師奶話momo  鍾意食jenny bakery O既cookies 喎, 咁我趁lunch hour 早D 閃出去買兩罐俾momo 啦, 另外再幫同事買多幾罐啦. 可惜, 我鍾意食O既杏仁片無得賣, 話工場做唔切呀, 我估原因大概係自從內地人知道呢間D 曲奇好食, 而令到佢地O既曲奇大賣, 搞到工場根本無暇再做其他products, 令到我地呢D 本地O既支持者無口福lu......唉, 可憐.

今日, 花師奶話momo唔駛返學, 所以帶埋momo出O黎同我食lunch, 除O左Momo 之外, 仲有花生呀.....佢都專登由Repulse Bay揸車出O黎一齊lunch, 有自己O既生意真係好, 鍾意幾點食lunch 都得, 又有多D 時間陪下老婆同女, 真令人羨慕.

由於時間關係, 我地揀O左近近地O既Agnes B 餐廳, 不過, IFC 呢間O既氣氛認真麻麻地, 枱同枱之間O既距離太近喇, 人又多, 有D 嘈呀....

雖則趕時間, 但係, 都唔能夠唔歎埋杯coffee 同dessert 先返office 啦~~~~~

沒有留言:

張貼留言