2012年8月26日 星期日

車廠fun fun fun

今日, 我地帶埋bebe豬去港鐵O既荃灣車廠O既員工中心玩. 其實係堅堅帶我地去至真.

話時話啦, 港鐵O既staff benefits 都唔錯啵, 大家都係香港數一數二O既大公司, 但係比福利, 港鐵好似俾我地銀行還要好, 真羨慕呀!!!幾時都話, 大樹好遮蔭, 做O野一定要入大公司先至好, 不過, 大公司一定有好多唔做O野, 白逗人工O既冗員, 我見到就會一肚火.

單係呢一個員工康樂中心就正過"弊"公司多多聲啦, 有羽毛球場, 卡拉OK房, 麻將房, 兒童遊戲室, 仲有multi-purposes room, BBQ場同tennis court O添....簡直係應有盡有呀.....

今日, 我地就同bebe豬O黎呢個兒童遊戲室玩. 呢度好正呀...成間房都鋪晒好厚O既軟墊, 任D bb 點爬點跌都唔會親, O岩晒bb 呀, 真係好過返playgroup 呀!!!

所以, bebe豬O係呢度玩得好開心呀!!!!


呢度咁安全, o岩晒佢O係呢度學行呀!!!!

唉, 呢個只係得9個月大O既人仔, 點解可以成日都擺出呢個咁招積O既樣O架.....

O向車廠玩完, 我地就帶bebe豬返去屋企, 俾佢熟習下環境, 遲下佢要試下返屋企渡週末喇....

好叻, 唔知佢feel 到呢度係佢屋企, 竟然唔怕生補, 入屋無喊喎, 叻叻~~~~


我好鍾意呢兩張相, 影得佢好趣緻呀!!!! (烏鴉媽媽病又發作喇.....)

沒有留言:

張貼留言