2012年8月4日 星期六

變變變, 魔術師

Bebe 豬今朝又上O左O黎我屋企借地方飲奶, 係呀, 我屋企係佢O既中轉站O黎O架.....

但凡係佢媽媽同奶奶過O黎我地呢邊行街買O野, bebe豬有需要, 就會上O黎我屋企飲奶或者換片片. 始終, O係我屋企搞會方便同埋乾淨過O係商場O既......而且, 我又唔介意, 平時我屋企甚少對外開放O架, 連屋企人都絕少可以上O黎我屋企, 不過, 我O既心肝寶貝係exceptional case, 最好佢唔走O添啦.....wakaka

既然佢一場上到O黎, 我又要搵D 玩具俾佢玩下喇.....

O岩佢玩O既, 只有我上次O係荷蘭買O既Miffy 沖涼波波, 佢好鍾意,  (其實呢個人仔係無乜O野唔鍾意玩啦......)

抹乾淨就可以俾佢玩喇.....

睇佢玩得幾開心~~~~~





我同小倫都好鍾意呢張相, 因為呢個角度睇到bebe好似玩緊魔術, 將D 波波變到凌空咁, 好得意......wakaka......兩個正傻人

沒有留言:

張貼留言