2012年7月19日 星期四

眾裡尋她千百度

今晚同小倫O向朗豪坊O既八月軒食完飯之後, 行下街.....無無聊, 行入去LaFuma 睇O野喇......

唔睇由自可, 一睇就不得了喇....

終於....終於.....終於.....俾我搵到佢喇!!!!

所謂: 眾裡尋她千百度, 那人卻在燈火欄柵處

講O既係呢件風褸喇......

話說, 我一直都好想買件風褸. 我從來都係風褸呢樣O野O架......以前要著, 一係就攞阿妹果件, 一係就著O左小倫O既當係自己, 一直都無一件屬於我自己O既私家風褸.

何解我會對佢一見鍾意?

事關佢夠薄, 我一直想買件黑色膠袋feel的風褸, 奈何大部份O岩款的out budget, 呢件就O岩O岩好喇, 而且條拉鍊仲要係紅白藍, 好有法國feel 呀~~~~

Yeah......O係考慮O左5秒之後, 我決定要帶佢返屋企喇......哈哈哈.........

我估都無乜幾多個人會好似我咁低B,為O左買一件別人眼中普通到暈低O既windbreaker而俾咁原因自己, 仲要咁興奮O添.....

沒有留言:

張貼留言