2009年5月30日 星期六

重建家園 - 14 ~~ 大變身(III)

今日小倫short week, 所以有多d 時候去搞新屋d o野喇.....

起身無耐, 我地將琴晚趁HSBC 最紅星期五o向IKEA 買o既窗簾棍, 層板等雜物拎過新屋先, 上去之前, 小倫仲買多半打蛋撻慰勞下個油漆師傅, 順便催下佢做快d 嘛...我地星期三要入傢俬, 今日係星期六都仲未開始油油......真係有d 擔心呀!!!
(琴晚上去時, 間屋仲係咁o既款, 唉~~)

跟住, 我地再去埋屋苑o既客戶服務處將張按金單做埋轉名手續......好肚餓, 先食埋lunch, 再搭巴士出旺角繼續買o野...

一出到旺角, 先去design house 找o左條尾數先, 因為等到星期三送貨o既時候, 要俾cash, 無得碌卡, 所以今日先去碌o左個大數先, 留返少少到時再俾....碌卡又有得賺積分, 又有得遲d 先找, 好過俾cash 啦......出o左血, 我地再四圍睇下d 洗手盤同水龍頭啦, o向條街行o左好多次, 終於揀o岩喇......因為我地預o左間屋唔會住得耐, 所以唔敢買太貴呀, 只係簡簡單單, 夠平又放得落就成交lu......

搞掂呢樣, 又再行去花園街訂埋d 窗簾先.....俾錢之前, 梗係要食返串辣魚蛋先啦......

今次, 我地只係做兩幅羅馬簾用o黎放o向書房同睡房呀, 我地要厚身do既強勁遮光布呀, 因為間屋一有太陽就會好晒o架喇...今次真係好開心, 揀到d我鍾意o既暗花圖案, 算係我無得貼牆紙o既一個小小補償....加上, 小倫講價成功就更加開心啦......

咁樣o向個旺角行來行去, 原來都好攰呀....不過, 因為今日駛o左好多錢喇. 最後都係決定返屋企煮d 簡單o野食就算數lu......

為o左感覺上好似有少少蔬菜類o既食物, 我地o向jusco 買o左pack 秀珍菇炒, 買多兩塊醃好o既豬扒, 就可以粉烏冬喇....唔知呢餐會唔會係我地搬走前最後一次開火呢????
食飽飽之後, 我地又再上去新屋巡視下, 呵呵呵.....真係無聊透頂呀!!!


沒有留言:

張貼留言