2009年5月4日 星期一

重建家園 - 5

琴日睇完牆紙, 令我成日都心掛掛.

琴晚上網search 過, yahoo 同ebay 都唔見有人賣呢個牌子o既牆紙, 而且check到呢個牌子o向香港o既代理, 就正正係我地琴日見到o個間牆紙公司, 唔通註定我要買貴o野???

心心不忿之下, 就send o左email 去北京o既代理問下啦, 睇下會唔會大陸訂會平d 先....

今日將呢件事同o左咩咩講, 佢叫我去淘寶網搵下, 於是, lunch time 一夠鐘, 我就用自己部netbook 上去淘寶網search 下啦...果然皇天不負有心人, 終於俾我搵到有人賣呢個牌子o既牆紙喇, 可惜, 唔見佢有post 我想買o個款喎, 唯有send email 去問啦....

來來回回o既emails,個條友仔都仲未話實我賣幾錢, 都講到我有d 火火地呀!!!唯有再send email 問啦.....

點解我會想貼牆紙, 其中一個好大o既原因就係我諗唔到油油o既顏色. 因為我唔想成屋都係用白色咁悶, 又大路, 一d style 無, 我想將兩間房油深紫色, 同淺灰色, 但係又無人贊成我o既諗法, 令到我非常唔開心.......唯一解決o既方法, 就要貼牆紙啦....當係有d 點綴啦.....

不過, 都仲要計下成本先得...因為我地唔預o向新居住得耐, 我地expect 住2-3年o架嘛, 如果要用好多錢去搞, 就好似唔係太化算囉.....

唉, 真係煩呀!!!

沒有留言:

張貼留言