2009年5月12日 星期二

Meeting with ESD friends - 五月聚會

今晚放工約o左一班靚太o向旺角食飯聚下呀!!!!

好難得, 大家結完婚都仲有心肯出o黎見下面, 唔會結完婚之後就做隱形人......

原先, 我係plan o左一夠鐘就執袋走人, 點知, 遭奸人所害, 加上自己on 十十信人, 所以要七點先得啦....仲以為可以去接埋阿茄放工, 又或者同阿咩去行下街先....

不過, 最後, 都係我, 阿咩同阿茄最早到, 開定茶等佢地幾個到......無幾耐, NN 就帶埋路痴o既小呆出現喇...估唔到阿kiu 轉o左工又係要咁晏先收得工, 慘.....

人齊就開飯喇!!!!



好開心, 大家一齊傾下婚後生活, 生b 大計, 仲上埋bio 堂o添.....

總之, 一晚食下o野, 傾下計, 真係爽呀!!!!

點解無啦啦會有個男人出現呢????真係"橋", 竟然o向呢度見到我o既大學同學Louis, 佢係我罕有o既男同學呀, 仲識得叫我"歷翹"呢個喎, (無乜幾多人會咁叫我o架!!!!) 好耐無見lu, 佢都好似無乜點變喎!!!!見到佢d 朋友同佢慶祝生日, 先醒起佢生日喎, 同佢影張合照, 祝佢生日快樂啦~~~

沒有留言:

張貼留言