2009年5月1日 星期五

五一假期@ 第一天 Hea~~~

今日係假期o既第一日, 難得妹好去o左大連打hockey 未返, 媽咪同細佬又去o左台灣旅行, 今朝無人叫醒我地.  我同小倫可以舒舒服服咁o訓到十一點先起身lu.....

起o左身之後, 早餐都懶去食, 我地兩個又匿o向書房玩我瘋狂迷戀o既遊戲 -- AOE....呢隻game 已經過o左期好耐o架喇, 但係唔知點解, 我好鍾意玩o架, 隔一段時間又會load 返隻game 出o黎日打夜打....

我地一玩又4粒鐘呀!!!玩到連敏敏同堅堅o向深井都返埋大埔我地先收手, 落樓下同佢地一齊食tea (即係我地o既早餐+ lunch + tea )...

大約7點, 我地就買埋半隻燒鵝返去奶奶度食飯兼預祝母親節!!!

食飽飽, 我地又打麻雀, 今晚原先我好叻o架, 得我一個人贏, 點知我無後繼, 打完兩圈都係輸o左少少呀!!!

儲o左一個星期o既眼o訓, 今晚終於可以盡情地o訓喇!

第一日o既假期就係咁hea 就完結了!!!

沒有留言:

張貼留言