2009年5月20日 星期三

重建家園 - 9 ~~ 準備就緒

今日下晝放半日compensation leave, 原先一早plan o左用o黎驗樓, 點知賣家o個邊仲未搬清晒所以o野, 咁唯有聽日先去驗樓, 今日就上去律師樓簽埋d 文件啦...

過程好簡單, 加上呢個律師流流地, 簽好晒d 文件, 開埋cheques,就搞掂lu......文件上o既o野已經辦妥喇......Yeah!!!

成個下晝我都唔得閒o架, 因為要遊地鐵河呀!!!先去太古坊, 後去金鐘, 尾站荃灣.

小倫見我尾站去荃灣, 於是佢都安排自己出job, 咁就可以去荃灣meet 我啦....

因為我地仲欠一盞燈for 睡房呀.....其實早兩晚o向大埔都已經睇中, 不過, 想睇下荃灣有無平d靚d, 終於, 我地去返買飯廳果間問下個老闆有無得賣啦, 點知佢好好人, 自己舖無得賣, 打去第二間舖問人有無, 仲賣平o左好多俾我地o添.....好o野, 依家一屋o既燈都搞掂喇, 仲約埋裝燈師傅o添....

聽日再搞埋d 電費, 煤氣費轉名手續就七七八八喇!!!!

沒有留言:

張貼留言