2009年5月20日 星期三

又有新玩意

趁住今日下晝放假, 於是就出發去拎今次訂Cosmopolitan 雜誌o既禮物啦.....
以前成日都想等書展o既時候訂, 但係等到書展呢, 通常d 禮物又唔多合心意, 今次見d 禮物都ok, 一於就訂一年啦....
首先去Quarry Bay 太古坊, 拎o左RMK 先, 跟住再去PP 拎serum....




從來都未用過呢個叫Bliss o既牌子, 又話anti-age, 又話有collagen, 一於就試下啦....

另外, 就有RMK o既粉底同foundation 少少地, 都可以一試...

我見仲有時間, 於是咪同個sales 姐姐吹下水啦, 佢介紹o左兩款唔同o既masks俾我, 一款叫oxygen mask, 都幾得意, o即出o黎o既時候, 係普通cream 狀咁, 但係一敷上手背, 唔夠1分鐘, 就慢慢變泡, 話要等5分鐘就可以用水洗......賣點係美白, 保濕, 去幼紋喎, 最o岩夜o訓而又乾o既人, 好似講到要我落搭咁......不過, 敷完又真係好正, 手背即刻白o左又滑o左喎.....另外, 再試多一款叫Steep Clean, 專係清黑頭o既....呢款好吸引呀!!!!當然, 我唔會一試就買啦....我無咁易氹, 返去試o左呢支serum 先啦.....

不過, 決定o左唔再出街做facial, 睇o黎又真係要買多d 唔同o既masks 自己敷下喇....

沒有留言:

張貼留言