2009年5月3日 星期日

五一假期@第三天 - 度呎篇

約o左幾次, 今日終於約到個賣家俾我地帶埋designer 同個師傅上去我地o既新屋度呎喇!!!

雖然佢地一家三口都仲未搬走, 而且仲好似未有跡象開始執o野, 但係都影響唔到師傅度呎.....

加埋睇樓o個兩次, 今日只係我地第三次睇下間屋呀...所以, 今次我好留心望下d 地磚, 廚房同埋個toilet 呀!!!結論係, d 地磚可以唔駛換, 同我地o既design 都match 到, 因為都係白色, 至於廚房都唔駛執, 而且, 仲應該夠位俾我放個大焗爐. 不過, 個toilet 就或者可以搵人做下翻新, 始終toilet 做得新淨d, 會用得開心d.....

度完尺之後, 我同小倫先去買定餸預備今晚玩煮飯仔. 搞掂晒, 我地又出去旺角行下街....我地一直都無諗過舖牆紙, 但係見到有牆紙店, 都行入去八下啦...

Oh, 點知, 俾我一眼就見到一款, 好鍾意呀....之前, 成日睇人地d 乜裝修設計, 覺得依家好興o既深色有花紋牆紙, 但係, 今次我見到o既就完全係另一個style, 係好淺色帶淡淡o既粉紅色, 仲要有好多好多蝴蝶o既圖案, 我又點會唔鍾意丫.....多口問下個sales 啦, 嘩, 原來呢款係瑞典o野, 比平時一般o既牆紙厚, 叫做牆布, 而且上面d 蝴蝶圖案係絲絨, 所以價錢比較貴, 仲要唔包由瑞典運過o黎o既費用....不過, 真係好靚呀, 連小倫都話唔錯.....

行完街街, 我地就返屋企lu....小倫今晚又落廚呀!

今晚又有兩餸一湯 : 竹笙粟米羹, 蒜蓉豉汁蒸排骨, 清炒北京菜心苗, 瑤柱蝦乾蒸水蛋.....

(P.S. 因為部相機借o左俾媽咪拎去台灣旅行影相, 所以無得影o添)
好o野, 聽日又有得帶飯呀!!!

沒有留言:

張貼留言