2009年5月9日 星期六

重建家園 - 6 ~~ 夢一場

好多朋友當知道我地買o左樓之後, 都恭喜我地, 替我地開心. 但係反而我地無乜特別o既感覺, 我地o既睇法只係為o左解決住o既問題, 加上供樓o既支出又比租屋平, 而且又遇上一個覺得值得買o既樓盤, 於是就買o左樓啦. 當然, 呢間屋唔係我地o既dream house, 我地亦都預o左唔會長住o向度, 過兩, 三年再換樓 (當然要經濟狀況許可啦~)

其實我一直心儀o既單位, 係同一個屋苑另一個則, size 比依家大一百呎啦, 但係間格會較依家o既呂字廳好用, 會有兩房兩廳. 可惜, 因為呢個則都算係屋苑o既則王, 所以呎價一直都高企, 仲要估唔到價.....
五一假期前, 我地o既agent 講俾我地知, 有一個單位應該我地會鍾意, 問我地有無興趣, 梗係有啦...於是叫佢約啦, 點知個業主要去旅行, 我地唯有等佢地返o黎啦....

o向呢幾日o既假期, 我地日日望住呢間屋, 因為我地廳o既窗係對住呢個單位o既睡房o架, 睇下個業主返香港未啦, 又大家傾下究竟搏唔搏得過換樓啦, 夠唔夠錢用, o向乜o野情況要決定買, upper limit 去到邊咁啦......

終於, 今日中午, 個agent 打o黎話約到今晚去睇.....反正我地無乜o野做, 就約好七點上去睇啦.....我地準時上到去, 點知, 屋內已經有另一間地產公司o既經紀, 同埋3個睇樓o既人 (佢地o既年紀睇上去, 同我地差唔多), 咁我地o向門口等o左一陣,佢地都未出o黎, 個業主就叫埋我地入屋, 一齊睇啦...

入到屋, 我同小倫都覺得比我地expect o既好, 因為查過呢個業主買入o既時候已經係十年前, 假設中間無裝修過的話, 間屋都唔算係十分殘, 不過我地都預o左會大執呢間屋 (如果買得成o既話).

我地望完廳, 房, 廚房同toilet, 就同埋個agent 入房傾, 後來個女業主就同我地講, 話廳出面o既人佢地已經confirm o左話ok, 價錢同我地一樣, 我地再同個女業主傾下計, 佢知道我地都真係有心買, 只係timing 問題, 無辦法啦, 真係遲過人地睇嘛....

加上, 之前已經同小倫傾好, 講o左唔會再追價, 坦白講, 我地係覺得個單位ok, 但未至於鍾意到值得我地加錢去買o既, 唯有再等下次, 睇下幾時又有人放盤啦....

就係咁, 我o既換樓夢就咁完結了...都好o既, 唔駛再日諗夜諗, (傻下傻下o既我, 已經一早諗好d 傢俬要點放呀 : p ) 專心搞埋新屋o個邊o既o野, 入o左伙再算啦!!!

沒有留言:

張貼留言