2009年5月14日 星期四

重建家園 - 7 ~~ 火滾篇

自從3/5 度完呎之後, 我都好有耐性咁等design house 果邊覆我個second draft 啦...

好喇, 等o左一星期都仲未見有動靜, 加上, 我地發完夢, 一齊照原定計劃進行o既時候, 我就開始要plan 下d 時間要點安排啦....

星期日打去, 個designer 問我星期二得唔得閒去睇圖啦.......咁我星期二約o左班靚太食飯嘛, 梗係唔得啦, 於是就改做星期三啦....好喇, 我星期一打去同個designer 講, 叫佢不如email o左d 圖俾我望下先, 咁我有足夠時間諗清楚先至傾咪會efficient 一d 囉...

心急o既我, 星期二不停咁check emails 啦, 等極都唔見有喎, 咪再打去follow up 啦, 個designer 就話佢好忙, 但係星期三佢放假, 最多佢o向屋企做好再email 俾我. OK, 我俾多一次機會你啦....

結果, 我琴日等足一日, 都係收唔到email , 我真係火都o黎埋呀!!!!唔知佢係唔係想我去燒佢間舖呢?? 定係佢見我平時對佢都好聲好氣, 以為我無乜所謂啦.....我今次真係忍無可忍喇!!!!

我係客o黎o架嘛, 我話之你有幾忙, 放唔放假都唔關我事, 你答應得話email 俾我, 我就一定要收到啦......俾o左兩日時間都仲未有...有無搞錯!!!!坦白講, 我唔係有奄尖, 只係我要先睇draft  o者, 我o既要求一d 都唔過份丫....

頭先lunch hour 打去, 話佢知我今晚落去舖頭傾, 佢都仲記得話差我份圖o架, 但係都無話send  返俾我!!!!!我真係好鬼嬲.......

竟然係唔係我份人太nice , 所以佢蝦我呢???

沒有留言:

張貼留言