2009年5月21日 星期四

重建家園 - 10 ~~ 火滾驗樓

之前一早講好o架, 今日可以去收樓啦, 咁因為我要full day 去會展上HKICS o既Annual seminar, 咪唯有小倫放一日假啦.....

如果唔係要出o黎上堂, 我都放O左假啦....一心想做d 驗好樓, 萬一有乜問題都可以早d 搞掂丫嘛....結果呢.....

唉, 個經紀話個業主仲搬緊o野, 叫我地八點先上去驗樓喎.....

聽日之後, 真係一肚火呀!!!!

小倫仲放一日annual o添, o徙晒d 時間!!!!

而且, 我之前約o左妹妹食dinner, 因為今日係佢農曆生日, 原先plan o左7點驗好樓就可以一齊食飯開心下啦.....俾佢地咁搞法, 飯都食唔到...真係唔開心呀!!!

最後, 我地都係7點半上去驗樓, 因為個業主話喎, 佢地有兩個櫃d 裝修師傅話係入牆喎, 拆唔到, 經紀就叫埋我地上去, 當面同個業主講啦...上到去, 小倫就同個業主講, 果兩個櫃根本就唔係入牆, 叫佢地拆埋先好走呀!!!其實人地都好慘o既, 間新屋裝修o左幾個月都仲未得......

傾掂數, 係咁易開下d 水o候, 試埋d電制就當驗好樓啦...始終又唔係買一手樓, 驗樓都真係無乜好搞啦.....

沒有留言:

張貼留言