2009年5月2日 星期六

五一假期@第二天 - 大食一餐

話說琴日hea o左一日, 無乜o野做, 夜晚同pingu 傾開msn 先發覺, 原來我地兩pairs 都無乜特別o野做, 於是就約不如一齊食tea buffet/dinner buffet 啦...

點知, 我地玩即興唔成功, 幾間酒店都fully-booked, 既然去唔成食buffet, 我地就相約不如一齊打邊爐啦....

首先, 我地先由Pingu帶領去大圍街市買餸, 原來今晚仲有Queenie 妹妹同埋阿星一齊食呀, 真係好喇, 多d 人可以買多d o野食呀..買完o野我地就上去Pingu屋企預備今晚豐富o既晚餐lu...

經過運動人同小倫o既努力, 無幾耐我地就差唔多開餐lu.....而Queenie 妹妹同阿星亦都o黎到喇...
今晚好開心, 我地一齊打邊爐,  一邊睇波, 一邊傾計~~~~~

食飽飽之後, 仲去埋食糖水先返屋企呀!!

沒有留言:

張貼留言