2009年6月3日 星期三

重建家園 - 15 : 砌積木

終於到o左最後階段喇!!!!

琴晚放工上去新屋, 見到間屋已經油好油lu, hmm....都算ok 啦, 顏色比早幾晚睇到o既淺d, 似返米白色喇, 不過, 真係睇唔到有任何o既灰色囉.

今日同聽日, 我同小倫都會放假, 因為呢兩日有好多o野搞呀!!!

首先, 一早我地去大埔墟街市食個美味豬扒麵先, 跟住去買埋d鎖膽同d 林沈o野, 就返上新屋做多少少清潔預備下晝o既大工程喇!!!第一樣送o黎o既就係個toilet 洗手盤, 原先o個個都好好地o既, 不過, 小倫覺得舊, 而且又唔襯d傢俬, 咪買個平平地換o左佢囉, 收貨後, 趁其他o野未到就先拆o左個舊o既出o黎, 運落去垃圾站掉o左佢先....
(其實兩個洗手盤係同款o架, 只係唔同色喎, 買o既時候都唔為意o添)

第二樣送o黎o既就係d 燈喇!!!!唔知點解, 個電話突然hang 機喎, 搞到收唔到電話, d 裝燈師傅好惡呀!!!個樣好似想講粗口o添!!!!於是, 我同小倫就兵分兩路啦, 佢就返過新屋睇住個師傅拆o左我地盞水晶燈落o黎, 安返原有業主o個盞普通燈上去, 我就負責o向新屋睇住另外兩位師傅安裝飯廳同兩間房o既燈.
(日頭未開o既樣)
(夜晚開o左o既情形, 左上: 客廳, 右上: 飯廳; 左下: 睡房; 右下: 書房)

我最鍾意就係盞飯廳燈, 揀o左好耐o架, 我覺得o向個玻璃球外繞鋼絲好型, 好modern; 另外, 睡房o個盞就勝在夠平, 簡簡單單.

搞好d 燈o既時候, 安裝寬頻o既師傅又o黎到喇....時間o岩o岩好!!!!

四點, 連d 傢俬都到喇!!!嘩 原來分開係有好多件o既, d 傢俬哥哥一次過搬晒上o黎, 由屋入面要預留位置for 砌傢俬, 所以佢地將所有傢俬都放o向走廊, 阻住其他人出入, 真係唔好意思.
好在, 佢地都算幾有品, 都識得好快咁先搞掂屋外o既傢俬先, 仲好有手尾咁, 臨走前會收拾好d 紙皮, 垃圾咁....不過, 因為實在太多o野, 一日砌唔完, 唯有明天繼續.

沒有留言:

張貼留言