2009年6月5日 星期五

重建家園 - 17: Ready, Get, Set, Go~~

估唔到我放兩日假, 今日一返工又係多o野做到癲o左...

明明我放假之前, 已經draft 好o既文件, 亦都講得好清楚點follow o架啦, 今日返o黎又係打回原型, 等我返o黎先做...真係激死呀!!!!除此之外, 仲要不停催我做呢樣做果樣, 搞到個人好忟呀!!!!
終於捱到放工喇....

由於今日又係最紅星期五, 我地要好好把握呢個機會, 於是, 我一放工就趕去九龍灣, 而小倫就早o左收工, 先去旺角拎d 窗簾返大埔先, 跟住再出返九龍灣meet 我.....o向IKEA 食個quick dinner, 我地就要快快手買之前一早睇定o既林沈o野, 落埋order 送貨, 就返大埔lu.....

返到大埔, 第一站又梗係先上新屋放低o野先啦...

跟住就返去舊屋開始pack o野喇....我好乖, 自己o既無聊林沈o野一早就pack 好, 所以我主力pack d 廚房toilet同廳o既雜物, 小倫就負責執佢自己o既遊戲機同雜物啦....

聽日一早, 我地就要開始我地o既螞蟻搬家大行動!!!!

沒有留言:

張貼留言