2009年6月6日 星期六

螞蟻搬家大行動

今日一早, 早餐都無時間食, 就要開始搬o野過新屋, 把握時間呀!!!我地只得一日時間咋~~~

全靠小倫o向公司拎o左架板車返o黎, 令到我地整個搬屋過程smooth 唔少, 加上我地搬得近, 同一個屋苑, 同一期, 所以我地可以由平台過, 唔駛拎住d 紙皮箱o向街行來行去咁樣衰...

首先, 我地先返搬幾箱o野過去新屋, 而我就運用個拖o急運d 易碎o既碗碟呀, 玻璃杯等....

中午, 媽咪同細佬都上o黎幫手喇....媽咪就負責抹下d 櫃, 將部份衣服求其放入櫃桶先, 而細佬就幫我地一齊裝窗簾......呢款厚料o既窗簾果然有用呀, 一裝o左上去, 兩間房即刻舒服晒, 唔怕出面猛烈o既陽光呀!!!
書房我地想保持光猛o既感覺, 所以用返淺色暗花, 至於睡房呢, 我就揀o左比較深o既啡色, pattern 同書房o既一樣, 我同小倫都好鍾意呢個款呀!!!!

搞掂o左d 窗簾, 我地就返過去舊屋搬埋最大件o既電視, 雪櫃同埋床褥喇!!!!十二點幾一點搬o野真係好甘, 流o左好多汗.....

時間差唔多, 細佬就走lu, 由於我地未食過o野, 所以, 我, 小倫同埋媽咪一於去和民歎個下午tea 先!!!!食飽飽後, 媽咪就返屋企休息喇, 我地兩個繼續把握時候, 不停咁來來回回新, 舊兩間屋.......就好似兩隻螞蟻仔咁.....

到o左9點, Pingu 同運動人入o左o黎大埔踢波, 所以, 同佢地去食潮州o野, yeah!!!終於可以大食一餐喇!!!不過, 個人一靜落o黎就覺得好攰好攰喇....唔知點解腳踭好痛, 小腿就因為搬o野而撞到瘀晒, 手o既關節又好痛喎........

食飽飽後, 帶o左佢地上去參觀下我地混亂o既新居, 估唔到佢地竟然成為第一位客人.......真係唔好意思o添, 間屋咁亂又多o野, 坐都坐得唔舒服o添......唯有快d 執好間屋, 再請佢地上o黎玩啦...
佢地走前, 都已經十二點了, 唔可以再用板車運o野過去, 我同小倫唯有用hand carry o既辦法啦,

好在兩間屋真係好近咋, 遠都唔未必趕得切.....最後, 搬到差唔多兩點就要收手喇...仲有少少o野明天最後時刻清埋佢地啦.....

今晚, 我地第一晚o既新屋過lu......不過, 實在太攰, 已經feel 唔到有乜感覺喇.....

沒有留言:

張貼留言