2009年6月23日 星期二

福無重至, 禍不單行之 又漏煤氣

今晚, 小倫早o左放工, 所以佢負責買餸, 我地今晚一於要開下火, 煮入伙後第一餐飯喇......

小倫買好餸, o向巴士站等埋我就一齊返上屋企預備今晚o既晚餐啦~~~~

點知, 不幸o既事又發生o向我地o既身上呀!!!!!洗好晒, 預備好晒d 材料o既時候, 準備開爐, 我地又發現又有煤氣味呀!!!有無搞錯.....星期六先換晒所有o野, 今日又有事.....簡直過份呀...即使情況唔嚴重, 我地都call emergency service, 叫個師傅上o黎check 清楚先安心....

大約一個鐘, 煤氣公司師傅到喇.....佢用支探測計check 下係邊個位漏啦....支探測計係咁響喎.....見到個師傅咁熱o向個廚房整, 我地覺得佢辛苦呀!!!!所以, 就開住風扇等佢涼下啦....

終於, 搞o左個幾鐘, 見師傅做o左兩次, 終於完工喇!!!!希望今次係最後一次啦...

就係咁, 我地今晚原本一早就有飯開, 最後都要差唔多九點幾十點先食飯...

沒有留言:

張貼留言