2009年6月16日 星期二

生日變死忌???!!!

由於今日係一年一度o既女皇日, 所以我梗係唔返工啦...話晒執o左咁耐o野, 幾大都要休息下呀!!!!

咁o岩細佬又放假喎, 所以一於去飲下早茶啦....阿媽仲帶埋迪迪出o黎o添, 呢個小朋友因為豬流感唔駛返學, 無所事事, 咪帶佢出o黎玩下啦.

細佬竟然買o左隻手錶送俾我做生日禮物呀, 真孝順!!!雖然唔係話好貴, 亦都唔係最o岩我心水, 不過, 佢肯送俾我就算啦...費事嫌咁多啦, 萬一出年無得收咪弊~~~

飲完茶, 同媽咪下行街, 買下o野之後就返上屋企喇..因為今日送埋個煤氣煮食爐呀!!!好o野, 可以有爐煮o野食lu....

o個兩個師傅仔裝好都已經差唔多3點lu.....於是, 就上下網睇下電視啦...

五點幾就返過屋企食妹妹整俾我o既生日蛋糕 -- Tiramisu

味道算唔錯啦, 不過, 可能奶落多o左少少, 所以唔太solid......

食完蛋糕就行返去海寶o個邊食上次個傢俬佬介紹o個間日本o野, 因為小倫話佢唔舒服喎, 唔想去咁遠食飯 :( ......Oh.........呢間都唔抵食o既, 好在味道唔太差. 都係o個句啦, "無下次!!!"

跟住就返上屋企啦, 小倫入廚房就檢查下新裝o既煮食爐啦, 點知, 佢話漏煤氣喎.....隊個頭入個廚櫃, 深呼吸就真係聞到有煤氣味喎........於是, 小倫就叫我打俾煤氣公司, 搵emergency o黎檢查下啦......

關o左總制之後, 我就開始俾人鬧啦......話我o既生日差d 變成佢o既死忌喎!!又不停問我有無睇住人地裝爐, 又話我唔檢查, 漏o左幾個鐘都唔知....

人地點知喎, 裝完爐之後, 我o向屋企有開電器, 仲有開火o添, 連香薰都點埋啦, 都無事, 唔駛咁擔心啦, 反正都有人o黎緊檢查啦....

不得不讚煤氣公司o既service, 唔駛兩個鐘就有師傅o黎到喇....經佢檢查之後, 話唔關個煮食爐事....Yeah!!!! 終於真相大白, 唔係我o既問題啦....原來係個煤氣錶總制老化, 有d 鬆, 所以漏氣呀!!!師傅話依家幫我地扭實個制先, 星期六再安排師傅上o黎轉過一個新o既俾我地啦~~~~

就係咁, 搞一搞, 令到我今年生日乜mood 都無晒喇!!!

沒有留言:

張貼留言