2009年6月4日 星期四

重建家園 - 16: 埋尾喇!!!

由於琴日未砌好d 傢俬, 所以今日繼續做埋part two ....

除此之外, 我地仲約o左個裝修師傅上o黎開埋個煤氣煮食爐o既"loan", 因為上手業主係用電爐無火煮食, 我唔係太鍾意, 所以決定換o左佢.....可惜, 個師傅唔生性, 明明講o左話一早上o黎o架嘛, 結果到下晝兩點幾先到, 真係離晒譜!!!

反而, d 傢俬哥哥都算準時砌好晒所有傢俬喇!!!就咁望落去, 都算幾好樣啦....同d 圖都唔算有太大出入, 而且, d 材料望落都唔錯, 唔係用庶渣板, 不過, 當然有少少defects 啦, 但係我覺得都算係acceptable o既....

下晝, 就叫o左阿媽上o黎幫手抹下d 傢俬啦, 點知, 個裝修師傅整個廚房, 搞到好大塵, 費時o徙氣力, 我就同媽咪去大家樂食個tea 先....跟住, 買個外賣俾小倫, 媽咪就返屋企休息下啦.....

最後, 小倫安裝埋個洗手盤 就大功告成喇!!!!
左上: 就係我地o既書房連大衣櫃; 右上就係睡房;
左下: 就係客廳; 右下:係飯廳
睡房除o左張加高o左o既床, 仲有我o既靚靚梳妝台, 床尾有少少位置, 我地就做多一個櫃, 可以將d 床單掉晒落去...
書房就係全屋最複雜o既地方, 6呎o既大窗台就改o左做小倫o既書枱, 上面有一個有型書架, 右邊就有我o既display 櫃同埋我o既小小書枱, 我書枱上面就有一把吊櫃
小倫書枱o既左邊就係我地o既大衣櫃, 有差唔多8呎x 9呎咁大o架, 唔知夠唔夠放晒我地d 衫呢???
廳就簡單d, 因為間屋係呂字廳, 為o左有個大少少o既空間放電視同埋小倫d 遊戲機, 於是就做o左個5呎o既曲尺地櫃.
最後就到o左飯廳呢邊, 右邊o既係鞋櫃, 原先我地想做到上頂, 不過, designer 話因為有條"鎮"位, 做埋上頂其實無乜意思, 因為都放唔到d 乜, 鞋櫃o既直身灰鏡係用o黎對應返左邊o既飾物雜物櫃. 由於呢個櫃d 灰鏡砌到好似個C 字咁, 所以我地就叫佢做"C"字櫃喇....

搞掂晒d 傢俬, 夜晚我地兩個都唔可以暫時休息呀, 因為要快快手抹好晒, 又要打開d 櫃門, 吹下d 傢俬木味.總之, 今晚就好攰呀, 抹o野抹到手腳都好痛呀!!!!加上聽日仲要返工.....

雖然係咁, 見到間屋, 暫時都覺得唔錯, 比之前靚仔o左好多....

今晚, 好多謝阿羊入o黎大埔幫手, 佢o既幫助好有用呀, 最重要就係搬o左張餐枱同埋梳化呢兩樣大件o野, 亦都係我地唯有o既舊傢俬....

為o左答謝佢o既幫忙, 我地一齊去o左食糖水, 亦都俾個機會自己hea 下休息下, 因為實在太太太攰喇!!!

沒有留言:

張貼留言