2009年6月27日 星期六

家訪石小B 暨慶祝女皇生日

約o左幾次, 終於約到一個大家都available o既時候, 上去格格屋企探下佢o既BB 喇....

一上到去, BB原本o訓緊, 都俾我地成班人嘈醒o左o添......

第一件事, 就梗係排隊洗手, 乾乾淨淨咁輪流挽下阿B 啦....

已過o左滿月o既信仔比起出世第一日o向醫院見佢明顯大個o左好多喇....





當然, 輪抱B 手勢, 就梗係Kenneth 贏晒喇....咁多個當中, 佢最有經驗嘛....

另外, 我同Phoebe 夾份買o左個BB公仔送俾婧婧呀!!!佢好鍾意呀!!!小倫都好有心機咁陪婧婧玩o添....
不過, 可能婧婧開始大個喇, 唔肯俾我地抱lu....
唔知點解, 明明都過o左一個月o架啦, 格格都係話唔可以落街食飯喎, 所以今晚我o既生日飯唯有食外賣喇....於是, 我地就order o左板前壽司食喇!!!!可能叫o既時候太興奮喇, 叫o左好多剌身, Yummy!!!!最後都差d 食唔晒呀!!!!

依家,我地除o左有一個小朋友成員, 又多o左個BB, 唔知仲可唔可以有時間打麻雀lu....

沒有留言:

張貼留言