2009年6月7日 星期日

螞蟻搬家大行動 - 完結篇

琴晚, 送走o左Pingu 同運動人兩公婆之後, 我地返上舊屋, 半夜三更繼續執執執. 最後, 因為太夜怕嘈親d 鄰居, 所以只係hand-carry o左幾次就放棄了, 唯有今日deadline 前繼續啦....

於是, 今朝一早, 我地早餐都唔食, 又唔敢懶床, 即使好攰幻攰, 都撐起身繼續過去搬d 剩餘o既o野.....到o左最後o既階段, 已經唔可以再有理智咁分類喇, 唯有唔理三七二十一, 乜都放入紙箱啦, 幸好, 我地只需要運多三次就搬清所有o野喇.....

仲有少少時間俾我地進行簡單o既清潔o添, 掃返晒地下o既塵, 拖下地, 抹好d 櫃, 係咁易擦下個浴缸啦......

到o左十二點三, 業主兩夫婦就上到o黎喇!!!!交接程序都好順利, 梗係啦,我地係好好o既租客喎, 都無住殘到間屋, 佢地都唔駛再執過就可以租俾人喇.....同佢地傾多一陣計, 我地都走lu, 因為仲有下場要去呀!!!

交易完成, 我地再搬返個衣櫃去小倫屋企, 因為呢個衣櫃同新屋o既傢俬唔match, 即使係IKEA o既cheap cheap o野, 但都無理由咁大o徙掉o左佢啦, 所以就要搬返去啦, 反正有地方o者....之後, 同小倫媽咪食個lunch, 我地就返屋企沖個靚涼, 就執返好個樣出去灣仔join 埋敏敏去wedding expo 喇!!!嘩, 呢幾日咁忙, 又熱, 又流o左咁多汗, 沖呢個涼真係好正, 搵返一個乾乾淨淨o既自己喇!!!!爽~~~~

去到灣仔, 已經都四點幾喇...今次目標主要係睇下d 即日攝影啦......不過, 最後竟然係變o左陪小倫o既同事Patrick 同Estor 傾婚攝喎, 都好丫, 佢地連呢樣都搞掂埋, 又可以幫佢地book 到平o既28人van.....

大約七點, 我地兩個又要走喇, 因為要趕去旺角呀!!!今日係大俠同seven o既大日子呀!!!佢地兩個係我地呢堆ESD 朋友仔中最遲結婚o既一pair, 真係開心喇!!!!可惜我地夾唔到其他人o既時候喇, 又miss o左一個大合照o既機會o添.....希望我地可以下次一大班人再有gathering 啦....
趁完熱鬧之後, 我地又同Pingu, 運動人去o左大圍食日本o野, 呢間都唔錯喎, 我地叫o左一個兩人餐再加多少少o野, 但係食得好飽呀!!!!




沒有留言:

張貼留言