2009年6月17日 星期三

終於有餐生日飯食下喇!!!!

今晚輪到媽咪, 妹妹同埋細佬同我慶祝生日喇!!!!

之前, 母親節明明話去和民食DBS promote  o個個4人餐o架嘛, 結果又因為太多人等位, 等等下又話要趕住返去睇波而cancel o左...........所以, 今次就趁本女皇生日, 我下令去和民食啦...唔知點解, 我真係好鍾意食o架喎, d o野細細碟, 款式又o岩我口味....

今晚, 我地5個人order o左一個4人餐, 再加多少少食物, hm....YUMMY!!!!好飽呀!!!而且, 都好抵食丫...

最後, 我仲叫多一杯朱古力芭菲o添......




沒有留言:

張貼留言