2009年6月13日 星期六

2009女皇之夜 ^ v ^

今日小倫終於要long week, 返工, 所以, 我上晝都係做下屋企o野啦.....

小倫放工, 就陪佢拿拿臨食碗車仔麵, 因為有人上o黎睇樓呀!!!無錯, 我無 type-po, 係睇我地新搬入o黎層樓呀...唔知點解, 經濟咁差, 我地呢個屋苑o既樓價反而上升, 仲升到有d 癲o添...有見及此, 我地決定善價而沽, 開價都俾銀行估價高, 如果有個有緣人睇o岩的話, 就賣囉, otherwise, 我地咪繼續住囉, 反正呢間都唔係我地o既dream house,唔會太過唔捨得o既, 只係煩o者....

之後, 成個下晝o既主要活動就係要小倫剧開個廚櫃. 話說, 我地掉o左上手業主o既電煮食爐, 買過一個新o既煤氣煮食爐, 之前已經叫o左個裝修師傅開返個fit size o既櫃面啦, 點知上次o黎檢查o既煤氣佬話我地廚櫃入面要再剧開少少, 因為要駁過條煤氣喉. 所以, 小倫唯有自己郁手剧啦....頂!!!唔剧由自可, 一剧就大件事喇......條煤氣佬又話係蔗渣板好易, 點知剧落原來係實木板呀.....今次就真係慘喇!!!!小倫足足搞o左兩個鐘先ok, 剧到佢人都散晒喇.....

於是, 佢沖過涼, 換件衫, 我地就出去去灣仔呀!!!原先, 一心想志旅遊展行下, 睇下有無資料o岩啦, 因為我地都想去歐洲, 加上我地都覺得o個d 9天10國遊o既超趕鴨仔團唔o岩我地, (根本只係到此一遊, 唔夠時間去了解去望真d 人地o既國家係點). 可惜, 落車已經係7點半喇.....

小倫就話唔去喇, 不如o向灣仔食下飯啦.....點知.................

佢竟然帶我去天橋底o個間De'lifrance 呀!!!救命!!!!我梗係不停扭計啦....有無搞錯, 又話今晚係預祝生日, 都無理由帶我去食De'lifrance 啦....就算要食, 都唔駛去到灣仔呀!!!!當我發緊脾氣o既時候, Phoebe 就打o黎喇...火滾o既我, 當然立即講俾Phoebe 聽啦......o向我一輪咀講緊o既時候, 有人突然拎出兩張Cats o既飛喎!!!!!

呵呵呵, 原來有人一早買定飛請我去睇....不過, 我知道小倫都唔好呢d o野o既, 但係, 真係好開心!!!!因為我事前從未同佢提過話我想睇, 一來貴啦, 二來都知佢無興趣, 費事迫佢啦......所以, 今次真係好surprise 呀!!!!真係多謝小倫呀!!!!

趁中間break o既時候, 出去影下相先....

由於事前從來無睇過Cats o既內容大綱, 所以一路睇, 一路要估下套劇講乜. 不過, Overall 都幾得意, 尤其係d化妝, 燈光...d 歌都唔錯, 當然唔少得Memory 啦!!!!

今年呢份生日禮物都算唔錯, 夠十派!!!

沒有留言:

張貼留言