2008年6月8日 星期日

Home Sweet Home - 4

見到呢個topic, 係唔係好悶呢? 又講新屋, 無錯, 係仲要繼續講呀!!!

因為直到今日為止, 都仲未可以叫做完全搞掂間屋, 真係煩!!!

今日, 等o左成朝, 終於等地Now 上o黎校Now TV 喇, 事關小倫無波睇, 會悶死佢o架! 哈哈....

搞掂晒, 出得門口, 又四點幾喇, 拿拿聲出去又一城Franc Franc 添置傢俱呀!

因為時間o既關係, 我地等唔切Franc Franc 安排星期五送貨, 所以我地決定唔買白色, 要黑色 (因為shop 有現貨), 即場碌卡走人, 正, SCB 白金卡仲有9折, 又慳返幾十蚊!!!!

跟住, 我地拎住呢盒o野搭地鐵去美孚搵阿羊拎埋個三十幾litre o既大焗爐, 嘩, 又真係好大個呀, 我屋企o個個都無咁大!!!
 黑色襯晒我呀!!!不過, 好似同間屋唔多襯喎.....放o向客廳梳化隔離, o岩o岩好...
 全相 登登登櫈......呢張o野o既神奇地方o黎喇!!!!就係佢可以摺o架, 唔用o既時候將佢摺埋, 慳唔少位o架, 絕對o岩晒我呢d 住o向蚊滋咁大o既單位!!!
  究竟我地買呢張o野o黎做乜呢?????我唔講住, 等你地估下先....
明天就會開估o架喇!!!



沒有留言:

張貼留言