2008年6月23日 星期一

我們的第一餐飯

原本我地今日一齊放假係去迪迪尼o架, 不過因為有d 事cancel o左, 我地就反而多o左一日自己時間喇.....

我地去o左花園街做窗簾, 行o左幾間就揀到o岩心水o既窗簾布喇, 仲o岩晒我地budget, yeah....搞掂!!!唔駛再朝早俾太陽伯伯晒入睡房lu.....

不過, 行o左好耐都睇唔o岩鐘呀...我地間屋仲差個鐘呀, 好唔方便.....

跟住, 我地就無乜o野做, 就返o左新屋玩煮飯仔, 不過, 我地無煮飯呀, 因為未買米呀, 哈哈....今餐只係好簡單咁煮烏冬...
是日menu: 上湯浸唐生菜 + 皇帝菜, 腸仔什丸烏冬 + 香蒜煎雞柳...

簡簡單單都幾好味丫...

我地返屋企發現有新禮物呀!!!係小倫Daddy 送俾我地o既孖人牌鑊呀.....真係多謝佢地, 送咁貴o既鑊俾我地, 但係我地都係好少機會用lu...


沒有留言:

張貼留言