2008年6月13日 星期五

並不悠閒的半天假

反正我仲有幾日compensation leave 要o向月底前放晒, 我就趁今個星期係生日week, 就俾自己一個happy Friday 啦....

所以, 一早返到公司就出動我o既閃電手, 拿拿林清晒手上o既jobs, 出晒要做o既文件, 仲好叻咁俾埋個outstanding list/follow up list 俾我阿姐, 等佢幫我跟下d 手尾, 其實都無乜要跟o既, 我都安排好晒啦.....

ok, 第一站, 要去銅鑼灣, 首先要幫妹妹個friend 上去之前我地學化妝o個間學校買護膚品, 跟住就去o左搵蔡太喇....

嘩, 我去到見時間尚早, 都唔係好多人o者, 十個都無, 心諗應該好快到我喇呱.....可惜, 我實在太天真喇....一排就排o左個幾鐘先到我, 搞掂俾埋錢前後兩個鐘有多呀....雖然有人會comment 話蔡太麻麻地, 會將你同其他客人compare, 又會大聲講你個size 出o黎, 但係我覺得就無乜所謂囉, 反正大家都係女仔o者, 人睇你,你睇人, 無蝕底啦....

之後,見小倫未見完客打俾我, 就先去o左FrancFranc 行一轉, 哈哈, 其實都係果d o野, 但係都想去睇下呀...跟住就以極速去IKEA 食hot dog 同埋買o左張小小o野就走喇.....

拎住一袋二袋就原飛身去搭地鐵入機場喇.....因為今晚小倫阿姨同表弟o向美國返o黎香港過暑假呀....接o左佢地機,我地一齊去味千食少少o野,跟住佢地就住機場快線去九龍站再轉的士lu...原來咁樣行, 會快好多o架...
原來諗住放半日假有好多時間, 可以慢慢做原先plan 好o既o野, 但係, 原來都一d 都唔悠閒o架, 仲辛苦過返工喎, 哈哈

沒有留言:

張貼留言