2008年6月30日 星期一

入伙宴 - 4: Crazy Party

今日一夠鐘放工, 就立即找袋走人....因為小倫同佢公司成班同事入o黎我地新屋開Party 呀!!!

除o左依家o既同事同佢地o既另一半之外, 仲有走o左o既兩位同事, Wanlon & Ivan 呀...大家齊集o向大埔中心之後, 單身o既人就去Pizza Hut 等外賣, 我地一pair pair o既就去KFC 買o野食....

一上到去, 班友仔就急不及待開機打喇......我始終都唔明PS 3 有乜咁好玩呢 @~@

因為大家太肚餓喇, 一於唔理咁多, 開餐......成班大食怪, 唔駛好耐已經將大部份o既食物消滅喇, 只剩低呢期Pizza Hut 做緊promote o個個非常十分難食o既pizza 咋...唔係講笑, 真係好難食o架...... : p

食飽飽就梗係男仔有男仔打機, 女仔就睇我地d 結婚相啦, 呢個節目彷彿成為所有人上o黎探我地o既指定動作喇....不過,每次搬出o黎都覺得好重呀!!!但係, 個個都話法國o個輯靚d, 哈哈....我地仲游說Esther 同Patrick 一齊去影婚紗相o添......

睇完相, 就開始我地o既game 喇!!! 今晚我地玩分team 呀, 都幾得意o架.....眨下眼我地星期六買o既啤酒已經飲晒喇!!!!不過, 都只係等阿Ken一個醉醉地咋, 哈哈, 佢地竟然好出奇我咁飲得喎, 其實我都唔係飲o左好多o者, 以前我一個人飲半打都未醉啦....

今晚真係好開心呀, 佢地玩到零晨三點就各自打的返屋企喇!!!!

星期六我地趁住去百佳買夠$500有8% cash refund 入定貨先:
d 飲品放滿我成個雪櫃呀...

沒有留言:

張貼留言