2008年6月14日 星期六

入伙宴 - 2: My Dearest Friends

今日o訓到九點幾就醒o左喇, 因為要起身執屋呀, 我d 大學同學兼好朋友會入o黎探我地間新屋呀....

返o左過屋企同媽咪食o左個早餐先, 然後返屋企拎埋一部份o既冬天衫同用品過新屋喇....
小倫食完lunch, 我地就繼續執屋同消毒下間屋, 因為今日婧婧都會o黎o架, 有B B 乾淨d 好d 嘛....

跟住, 我地拿拿林去買埋麻雀版返上樓啦, 因為我地四個人一o向埋一齊, 就一定唔少得麻雀啦, 哈哈....

首先到達o既係石氏伉儷, 格格同石先生今次最早到呀, 所以, 一o黎到我地就先打一圈牌俾warm up 先啦, 好快, 新婚o既林氏夫婦又到喇, 佢地仲買o左個熨斗俾我地做入伙禮物o添, 真客氣喇, 抵我咁錫佢地o既...

人多o左就唔打麻雀囉, 我地就傾下計啦, 無幾耐李氏一家都到喇!!!好耐無見過婧婧喇, 我地個個都好掛住佢呀, 成兩個月無見過喇,佢又大個o左好多喇....
格格因為今晚屋企要食父親節飯, 所以要早走, 咁我地幾個就叫外賣啦.......



沒有留言:

張貼留言