2008年6月16日 星期一

一年一度的女皇日

女皇日 -- 並唔係乜o野賽馬節目, 而係我每年生日o既代號, 因為每年o既呢一日我就可以全日都做女皇, 小倫就會變身成為我o既"小倫子" 服侍我, 哈哈....




繼舊年o既迪迪尼之旅之後, 今年就去Ocean Park. 好彩咋, 今日總算唔係太過唔好天, 只係間中有少少雨o者.....
不過, Ocean Park 真係唔夠迪迪尼揮o架, 舊就一定o架喇, 又或者係因為自己已經唔再細個啦, 覺得d 機動遊戲唔再好玩lu, 連以前我好鍾意玩o既"滑浪飛船都已經唔再刺激....唔理, 我要小倫陪我玩, 仲要佢坐前面, 濕晒, 哈哈......

跟住, 我地去睇海獅, 點知, 全個館都只係等3, 4 隻咋, 我記得以前仲有個館有企鵝o架, 點知搵唔到喎...

成個Park 最吸引o既就係水母館, 因為有d 燈光effect, 所以d 水母好靚呀...
  除o左水母館之外, 另外, 比較吸引o既就係熊貓館喇, 好在個staff 好人, 夠鐘都仲俾我地入去留多10分鐘咋...不過, 佢地四隻o野好懶呀, 唔多郁, 等o左一陣先見到隻老o既安安出o黎咋...
 你地睇下, 佢係唔係好懶呢.... 今年o既生日就係咁樣過o左喇....希望出年o既生日可以沖出香港, 去第二度玩啦~~~



沒有留言:

張貼留言