2008年6月28日 星期六

阿姐家訪 -- 運吉篇

今日一早起身, 同媽咪姨媽o向樓下食完早餐就過o左去新屋o個邊執屋呀, 因為我阿姐星期四食lunch o既時候話佢同佢老公星期六入o黎探我地新居喎....哈哈....叫我執定屋...

不過, 琴日因為工作上有一d o野唔係幾開心, 所以無睬到佢, 無confirm 到呀, 所以未同佢約實呀....

但係, 我好乖o架, 自己一個人 (因為小倫今日long week 上o左深圳做o野) 執屋, 又要掃地, 吸塵, 抺地, 執書房. 好在, 我地平時唔太懶, 唔會堆埋d 家務weekend 先做, 所以雖然得一個人做, 但係都好快搞掂...

等到小倫放工返到大埔, 我地o向屋企樓下食tea, 我心知我阿姐梗係唔入o黎大埔啦, 都咁晏咯, 不過,無無聊就打俾佢啦, 玩下佢都好呀.....我問佢, 喂, 你o向邊呀, 我等緊你地兩公婆喎, 做乜咁晏都未到呀???哈哈哈, 佢竟然答我:下, 我講下咋, 乜你認真o架, 我同老公打緊波喎, 你琴日都無confirm 我, 我話同你講下笑o者, 都唔係等緊你o既....

不過, 事後我阿姐就話佢老公問我地下星期六去唔去佢地新屋到坐下, 如果係, 就約埋舊公司另一個senior manager, Wendy, 一齊去佢地club house BBQ o向....正, 我鍾意呀, 又可以去佢屋企搗亂喎....但係, 都等佢約o左闊太Wendy 先啦....陣間佢有約要去打golf 就要下次先o架喇.....

沒有留言:

張貼留言