2008年6月11日 星期三

Sk-II Talk

之前, o向ESD 有個promotion, 叫人填份簡單問卷, upload 一張結婚相, 俾佢地抽, 抽中o既人就會有份去上一個talk.

我竟然抽得中喎, 哈哈....所以, 今晚放工就去o左灣仔SK-II office 上堂喇. 其實講o既內容都不外乎sell 下product, 教下點樣用toner, 搽lotion 咁, 一個多鐘頭o既talk 好快就完喇, 唔太悶o既...



聽完talk 之後, 戲肉o黎喇!!! 就係派一人一set 佢地o既product 呀...佢地聲稱話價值二千幾蚊喎, 但係我點計都計唔到喎.....

是但啦, 總之唔駛錢又有o野送就very good 啦......

禮物包括: 一支 toner, 一大一細神仙水, 10片mask......

其實盒mask 我就麻麻地鍾意, 因為好多年前 (當我仲係年青少艾o既時候) 用過, 敷上面會有吉吉地o既感覺, 如果可以揀我寧願要"硬"cream 好過lu....

Anyway, 唔駛錢, 就當係上天送俾我o既生日禮物啦!!!

P.S. 今晚上堂o既時候,個miss 話女仔如果每日食十粒straberry 好有益o架喎....有收腰o既作用喎....不過, 就無話食幾耐先見效, 有興趣o既朋友可以試下呀....

沒有留言:

張貼留言