2008年6月17日 星期二

生日飯局 - 2

嘩, 今日落足成日雨呀!!!!搞到我o既Birthday Holiday 都係繼續要雨中渡過...

o向Elegance 好快就玩完之後, 都無乜地方好去, 我地就去尖沙咀浪費下時間啦, 真係激死人喇, d 雨愈落愈大, 仲無停過o添.....如果唔係今晚約o左Phoebe, Teresa 同Dorothy 一齊食我o既生日飯, 我打死都唔出街呀....

Yeah!!!今次係我生日, 所以由我揀地方, 一於夏天去打邊爐啦......

今晚食飯o既地點就係小肥羊喇.......哈哈哈....好耐都無一齊打邊爐喇, 以前o岩o岩出o黎做緊o既時候, 我地都好多時夜晚放工出o黎打邊爐o既, 不過, 依家佢地個個都係教書, 好難就時間出o黎平日食晚飯lu......

不過, 今晚大家都食得好開心呀, 仲食o左好多o野o添, 抵晒呀!!!
Phoebe 趁今日d 學生考試, 佢早放工, 特登返屋企整o左個蛋糕仔俾我呀, 我知係好簡單易整, 但係佢整俾我, 我已經好開心喇........

沒有留言:

張貼留言