2008年6月9日 星期一

入伙宴 - 1 : Free Units & Friends

我地以極速完成晒我地o既睇樓, 租屋, 入伙....

星期日先校埋Now TV, 今日就約齊腳一屋人打邊爐喇.....哈哈, 我地又大熱天時打邊爐....
我同小倫先去街市買海鮮同凍肉, 仲有針板, 返屋企預備....

無幾耐, 各路人馬都齊集我地o既新屋, 玩o左一陣PS3, 同埋睇埋我地d 婚紗相, 就開始食食食喇!!!
開餐前, 先影張大合照先......
我地o既食物:
 好在有個side bench 可以放部份食物咋....
 開估喇, 呢架係一架餐車, 最o岩用o黎打邊爐用, 平時好用過茶几好多, 唔要佢o既時候又可以摺埋, 我地d 朋友都話good!
唔覺唔覺, 我地叫六點幾食到十點幾先可以食晒所有o野呀.......
真係唔好話我平時買得多碗碟, 今日先發現, 原來都只係勉強夠用咋....下次再買多d 食物都唔知點算好喇.....

最後, 要多謝大家送俾我地o既PS 3 呀....
  大家11點就散喇,因為聽日都仲要返工, 佢地又個個都住青衣, 最遠仲要去到屯門o添....

小倫送佢地時, 我就以極速洗晒所有碗同倒垃圾呀, 係唔係好乖呢?! 因為我非常討厭食飽飽唔立即洗碗o架!!!
 做o左成日, 攰到木無表情, 死o左一樣o既小Ron

沒有留言:

張貼留言