2008年6月8日 星期日

Home Sweet Home - 3

經過一番o既努力, 我地o既新居終於似一個屋企喇.......

星期二: 早上 :GOD 送貨, 我地張餐枱呀!!!
 哈哈, o向我力爭下, 間屋終於有一樣o野係黑色o架喇!!!

仲有, 好無聊o既電動垃圾桶呀!!!我地懶到連用手打開垃圾桶蓋都唔會呀!!!只要o向佢上面郁下, 佢就會自動開蓋o架喇!!!
下晝, 仲有百老滙送雪櫃o黎.....撞鬼佢丫, 竟然話我地個廚房門太細, 佢推唔到部雪櫃入廚房, 結果, 我同小倫放工返到去, 一度就知入到啦, 小倫一個人都推到入去, 一定係個送貨哥哥懶惰.....
.
是日要特別鳴謝小倫媽咪幫我地o向新屋等送貨, 我地可以慳番一日假....

星期三: 是日休息, 因為日日係咁放工去新屋抺抺抺, 好攰...而且我又約o左Priscilla 同花師奶食我o既Birthday Dinner!!!

星期四: 先去Muji 買兩個雜物箱,  俾佢放佢d 林沈o野, 跟住又返新屋繼續幫小倫unpack 佢d o野....
星期五: 搬寬頻...明明約o左夜晚8至10, 可能因為今日成日都落大雨, 所以d 師傅遲大到, 差唔多十點先o黎, 不過, 佢地 (無錯, 係佢地呀, 一共有3個師傅上o黎幫我地整) 一搞就搞到11點半先搞掂, 我餓到暈低咁濟....因為未食晚飯呀!!!!!所以, 我地12點人地食宵夜o既時候, 先去食晚飯.........

星期六 : 最後一樣傢俬都送埋o黎喇!!!!仲以為今日黑雨唔會送貨o添.....張梳化都算ok, 之前俾足吋訂o既時候仲以為會好大張, 點知, 一放o向廳就覺得應該可以再大張d, 因為可以舒服d 嘛......





沒有留言:

張貼留言