2008年6月4日 星期三

生日飯局 ~ 1

好開心呀!!!咁快就食我第一餐o既生日飯, 經過一輪篩選, 是次飯局地點係海運金牛苑!!!!

正! 有無敵大海景view!!!!呢間餐廳好搞笑o架, 原來有d dishes 係無list on the menu 呀!!!

今晚同我食飯o既有我city U 讀master O既書友仔: Priscilla & 花師奶! 我地鍾意同佢地玩o架, 因為可以乜都講一餐, 我地一傾計就成日都要好似嗌交咁, 哈哈!!!!所以, 我地唔可以去d 高級餐廳食飯o架, 會嘈到其他人.....

今日我地唔係叫o左好多餸咋, 只有蒜容炒雜菜 (including 芥蘭, 蜜糖豆, 西蘭花), 蝦肉酸湯 (類似冬蔭公), 咖哩牛腩煲, 春卷, 同埋蒜容飽!!!!但係, 我地都食得好飽呀!!!

我地一致認為咖哩牛腩煲好正!!!不過, 個蝦肉酸湯就麻麻地喇, 又夠香同辣.....

都叫o左佢地兩個唔駛o徙錢買o野送俾我啦, 有人記得我生日, 同我食飯我已經好開心o架喇, 佢地送o左一對my favourite brand -- Agnes B o既耳環俾我呀!!!!真開心!!!!多謝晒佢地呀!!!

跟住, 我地去埋滿記食糖水就各自返屋企lu...





沒有留言:

張貼留言