2008年6月2日 星期一

Home Sweet Home - 2

自從上星期日收o左鎖匙之後, 我同小倫就一直都無停過, 每日都無約人去街, 點解咁乖?

咪就係因為我地晚晚放工都趕返大埔, 食完飯就去新屋做清潔囉......間屋唔係話好污糟, 不過, 我地覺得始終好似由自己親手抺過, 消下毒好似安心d 囉.....

除o左要做清潔之外, 仲要四圍去睇傢俬喎, 雖然新屋係已經包o左傢俬, 但係我地唔鍾意原有o既梳化同餐枱嘛, 我地掉o左業主俾我地o既梳化同餐枱, 所以咪要睇下囉....反正呢兩樣o野第時搬屋都容易d 帶走....

經過一星期o既努力, 間屋o既所有清潔工夫已經搞掂喇!!!!我地好認真咁逐寸逐寸抺o架, 都咪話唔辛苦呀!!!

已完成o既items:
1) Samsung 40吋電視
 多謝敏敏送俾我地o既入伙 & 結婚禮物

2) 客廳窗廉
 cheap o野 o黎咋, from IKEA

3) 床褥
 史路狗真識嘆, 一去到新屋就要o訓番個晏覺先!!!

4) 雪櫃 (下星期二送貨)
5) 餐枱 & 櫈 (下星期二送貨)
6) 梳化 (下星期六送貨)
今日小倫仲搬o左大部份o既o野 過o黎喇!!! 我o個d 就只係搬o左大口仔同埋所有婚紗相咋....
 你地睇下, 呢到大大大部份o既o野都係小倫o架, 佢仲多o野過我呀.....
 好在妹妹出動佢o既晴天公仔咋, 如果落雨就麻煩喇
 除o左史路狗, 大口仔係我地第一個住客.....大家係唔係好奇怪點解唔見我o既至愛黑仔呢?? 原因好簡單, 黑仔主人, i.e. 我, 都未搬, 佢就梗係要陪住我先啦....哈哈.....

沒有留言:

張貼留言