2010年9月27日 星期一

2010 歐洲之旅 - 法國 Day 3 (27/9) - Part II

放完血之後, 我地繼續一直行到街尾, 就到o左凱旋門 (Arc de Triomphe de I'Etoile) !!!哈, 沿途俾我地見返第一日落機, o向AMS 同我地住埋同一間酒店o個幾個香港人喎, 咁當然我地無同佢地打招呼啦, 人地咁寸.


o向凱旋門底下影完相之後, 我地又再利用我地張 Paris Museum Pass 免費行上去頂層喇!!!!如果自己俾錢上去, 都唔算貴o, EUR 9 o.....因為我地覺得已經一場咁遠o黎到, 唔好為o左慳錢而唔上去囉. 

(上面o個兩張相好驚險o架, 我地企o向馬路中間小小o既位置影o架, d 車o向我地身邊經過, 好驚驚呀~~~)
o左大半日, 再行二百幾級樓梯上去瞭望台都幾甘下.....事關入面條樓梯好窄, 僅僅夠一個人扶住欄杆行, 而且又係圓形咁行上去, 轉多兩個圈, 頭都暈埋...... 好在, o向我地後面o既係兩個外籍婆婆, 佢地行下抖下, 唔怕我地行得慢阻住佢地.
(估唔到都幾貼心喎, 行完樓梯, 有幾張石櫈俾行到索晒氣o既人透行氣!!!)

凱旋門係拿破崙o1805年打敗o左俄奧聯軍, 1806年下令修建, o30年先完工呀!!!

我地o既行程, 到o左今日都仲未上鐵塔, 所以第一次o向咁高o既地方睇番巴黎o既景色, 好震撼!!!! 人人都話巴黎多小偷, 唔知點解, 呢一刻我地無諗過小偷呢個問題喎, 我地同其他遊客都好互相合作, 大家互相幫對方影合照.....影飽喇, 就落返去lu....

(企到咁高, 可以睇到遠處o向小山丘上o既聖心堂, 又可以見到設計modern o既新凱旋門)

原訂計劃, 我係打算先返酒店放低d 戰利品, 跟住行返去巴黎鐵塔, 上去睇日落巴黎, 不過, 行o左一整日, 對腳仔已經走o左佬lu, 唔再聽話, 加上聽日一早要趕車去整個法國之旅o既重點節目 -- Mont St Michel, 所以, 我地決定行plan B, 即係提早放飯, Yeah!!!!呢個節目, 小倫最鍾意, 因為有得食, 唔駛再行喇.

腳仔軟呀, 唔再四圍搵o野食喇, 一於就去返o向Champs Elysees o既 Leon de Bruxelles 食佢馳名o既青口. 相信大部份去過Paris o既人都一定有幫襯過Leon 呀, 作為遊客, 點都要做下d遊客必作o既指定動作o既....雖然好唔型呀, 人人去做, 我地又做, 但係總好過俾人問起有無食過, 無食過咁燶丫......除非我係o個d 去Paris 去到爛o左o既人啦, 根本就唔駛再做遊客必做o既o野.


Leon 係chain shops o黎o既. 所以, 就算唔o向Champs Elysees, 巴黎其他地方都有分店, 好似尋晚我地去搵生蠔店都曾經經過. 由於時間尚早, 只係六點幾, 未係好多人, 所以我地唔駛等位呀!!!!睇下menu 先, 有好多唔同煮法o既moules, 於是我地order O左兩個唔同O既set, 大家share. 我叫o左一個main dish + dessert, 小倫就叫o左一個starter + main dish + dessert.

Starter 係三文魚, main dish 呢, 我就係 mariniere, 即係平時我好鍾意食o既,普通口味, 有garlic, onion, 同white wine. 小倫就係Leon Mussels, 即係餐廳精選. Dessert 呢, 我地就揀O左3個scoops o既ice cream. 單係食晒成煲青口, 已經好飽, 仲有美味o既french fries 呢. 果然Leon 有d 料到, d 青口好好味呀!!!!!而且又唔算貴.



食飽飽, 雖然唔係好夜, 只不過係8點, 但係拎住d 戰利品, 又加上腳軟軟, 都係搭的士返酒店啦, 費事夜晚o向Paris 搭metro 喇, 聽聞好雜, 治安唔多好, 而且, 有尋晚O既經驗, 由呢度返酒店應該唔係好貴, 千金難買心安丫嘛. 既然都係要搭的士, 一於就揀架Benz坐.....超無聊, 哈哈哈.....況且又真係唔係好貴, 呢一程只不過係EUR10 咋. 抵呀!


返到酒店, 我地執下o野, 就要乖乖上床瞓喇, 因為聽朝未天光就要出發喇!!!!

沒有留言:

張貼留言