2010年9月26日 星期日

2010 歐洲之旅 - 法國 Day 2 (26/9) - Part II

順路, 我地坐RER出返o黎Paris, 開始落雨喇....雨雖然唔係好大, 但係好密, 都算不幸中之大幸o架喇, o向頭先outdoor 遊花園o個陣, 如果落雨就掃興喇.

下一個行程, 就係去Musee d'Orsay睇畫. 呢度原身係火車站o黎o架, 已經有過百年歷史o架喇, 之後改建為博物館, 所以呢度好光猛, 空間感十足, o黎呢間museum o既主要目的, 又係睇梵高o既名作, Starry Night 喇. 當然除o左梵高, 仲有其他印象派o既畫作啦. 不過, 我地行程咁緊湊, 唔可以好悠閒咁每幅畫都慢慢駐足欣賞. 假如有生之年, 再有幸o黎巴黎的話, 一定要再o黎多一次Musee d'Orsay!!!!!
(呵呵呵, 由於我地有Paris Museum Pass, 今次終於真係唔駛排隊入館喇!!!!!)
原訂計劃, 係有時間沿塞納河 (La Seine)租單車, 扮下浪漫, 踩單車由Musee d’Orsay 去聖母院 (Cathedrale Notre Dame de Paris), 不過, 因為o向凡爾賽宮逗留耐o, 加上又落雨, 唯有cancel 呢項活動喇. 改為行路去啦.

行路有行路o既好, 可以睇清楚沿途o既景色, 換個角度扮浪漫.  但係, 最大o既唔好處就係搵自己笨囉, 行到腳仔軟. 如果係風和日麗o既日子, 行下都無乜所謂, 之不過, 今日已經行o左好多路喇, o向凡爾賽宮行o左大半日, 又落緊毛毛雨, 家下又再行, 都真係開始有d .

Musee d’Orsay 沿河邊行, 大約半個鐘就到聖母院喇. 呢度又係遊客多過本地人, 所以, 好輕易就搵到人幫我地影下合照喇. 等到夠鐘, 可以入去參觀人地做彌撒喇. 當然, o左尊重人地, 尊重自己, 入到教堂唔好大大聲講o野呀…..雖然我地唔係天主教徒, 但係, 呢間聖母院係一個好值得參觀o既地方, o既哥德式建築好靚. 非常之有特色,  內外都好靚!!! 我地有Paris Museum Pass 可以免費行387級樓梯上頂部, 探下鐘樓駝俠(The Hunchback of Notre Dame), 可惜因為落雨, 即使行到上去, 都睇唔到風景, 唯有參觀完下層就走lu…
參觀完聞名中外o既聖母院之後, 就離開西堤島(Ile de la Cite), 順路行去隔離o既聖路易島 (Ile St Louis), o黎呢度做乜??? 就係食雪糕喇!!!我地要去搵間雪糕店o既名, 叫做Berthillon, 據杜如風話, 佢係法國最有名o架喎….咁就梗係要試下啦….路唔算難搵, 一直行就會見到o架喇….好在已經停o左雨, 加上我地步速比人快, 趕得切o向人地拉閘放狗之前o黎到, o左杯雪糕試下先!!!味道果然唔錯, 好有新鮮生果o既香味, 而且又唔甜. 沿路行, 我地見到另一間都係好出名o既雪糕店, Amorino, 佢未收檔, 不過, 明顯人流比Berthillon 少囉.



食完雪糕, 又要繼續我地o既搵路o既旅程喇!!!是日晚餐係要一嘗法國著名o既生蠔, 並唔鍾意盲摸摸, 亂咁搵o野食o既我, 又係參考o左杜如風o既意見, 目標係要搵一間叫做”Huitrerie Regis” o既餐廳. 呢一間餐廳, 好細o架咋, 全店只可以容納14個人, 加上唔係o向旺區, 所以, 即使有地址, 同埋問埋路人甲乙丙 (當然係利用我流利非常, 聽死人o既法文啦….:P), 依然搵o左好耐都搵唔到呢度明顯唔係遊客區, 但係, 咁唔好彩俾我地遇到o既路人甲乙丙大部tourists. 即使係法國人都唔能夠準確地指示俾我地知間生蠔店o向邊. 直至遇到一對帶住兩個小朋友o既法國夫婦, 佢地終於知道間生蠔o向邊樹喇!!!原來這麼近, 那麼遠, o向我地附近, o既前一條街, 後一條街, 我地都有行入去, 只係偏偏呢條無入到!!!!
去到, 當然要等位啦. 雖然full house, 但係好快就有位喇不過, 我地櫈都未坐暖, 就彈起身喇! 何解???因為入面有一枱客, 大約7-8個香港人, 佢地o向餐廳入面高談闊論, 聽到咁熟悉o既廣東話, 已經令氣氛大打折扣, 再加上, 佢地o既談話內容係講緊賭錢同股票, 真係乜omood 都無晒!!!!我地起初仲想o向樹靜靜地坐低, 飲下酒, 食下蠔, 扮下romantic o架嘛….真掃興!!

之但係
, 一場o黎到, 唔通就咁鬆人咩, 我地決定買外賣返酒店房食喇!!!睇住d 蠔即刻開箱, 職員純粹o既手勢, 即叫即開, 真係新鮮都暈呀!!!手起刀落, 話咁快, 就已經pack 好我地要oFine de Claires !!! o向我地等緊外賣o既時候, 有幾位都係香港人o既叔叔等位, 佢地都話呢間好多人幫襯o架, 佢地次次o黎都要等好耐o架喎.

為保新鮮, 我地要盡快返酒店, 於是, 今晚我地又飛的士返酒店喇….好在, 唔係距離酒店好遠o. 由第6區坐的士返o黎都只不過係十幾分鐘o者.

返到酒店, 我地移開D suitcase就開餐!!!! 今晚呢d 生蠔好正呀!!!!非常新鮮, 真係feel 到有海水味o架!!!!!!新鮮到連檸檬汁都唔駛加呀!!!連小黑都食得好開心~~~~我地第一次一次過食咁多生蠔o架, 真係令人回味無窮!!!



食飽飽之後, 我地就將d蠔殼pack 返好, 拎出去酒店門外o既垃圾桶掉o左佢, 免得d蠔殼o向酒店入面發臭, 影響其他人啦.

今晚真係美中不足得o黎, 亦都好滿足呀!!!雖然行程比較緊湊, 有d累, 而且又唔能夠o向餐廳入面享受美味生蠔, 不過, 人生係需要有少少遺憾o既, 做人最緊要知足!!!



沒有留言:

張貼留言