2011年12月14日 星期三

黑芝麻麵包

 今日又再試新o野, 登登登登.....就係黑芝麻包包喇!!!!

上星期放假o既時候, 已經試做過一次, 不過就因為黑芝麻粉o既份量唔夠多, 所以只聞到味, 但係食落無味! (失敗!!!!)

有見及此, 今晚再接再厲, 重手d, 一於落夠4tsp o既黑芝麻粉, 所以, 今次o既芝麻味就出好多喇!!!今次, 我又想學人o向個麵糰發酵完拎出o黎摺下, 再放返入機焗. 可惜, 我計錯時間, 都唔明點解我d數口可以差成咁o架....以為已經完o左最後一次stirring, 等緊最後一次發酵o架啦, 咪拎出o黎摺啦, 點知, 當我捲好放返入機o既時候, 先至開始最後一次stirring.......唉, o徙晒我d心機呀!!!!走晒樣o添!

不幸中之大幸o既就係, 個包包出o黎個樣唔算太樣衰, 尚算四四正正,唯有下次再努力過啦~~~~





停工o左幾日, 今晚雖然早o左開始, 但係都係好攰呀!!!!好矛盾呀! 又想返去湊bb, 但係又想整包包喎, 真係人生交叉點呀!!!

沒有留言:

張貼留言