2011年12月25日 星期日

小寶貝滿月了!!!!

時間過得好快, 小寶貝滿月喇!!!!

佢媽媽今日申請O左去同爸爸出街, 拍下拖, 所以, 今日湊bebe O既責任就落O係我同小倫身上喇.

嘻嘻嘻.....其實我一D 都唔介意O架. 我好鍾意湊bb 呀, 尤其係new born baby, 抱住佢地好開心. 即使要我開奶換片, 我都唔 mind O架.....

成個下晝, bebe 都好乖, 唔扭計, 咪話我賣花讚花香, bebe 都算幾好湊, 唔喊, 又唔扭計, 亦都唔會扭抱, 只係唔多鍾意飲奶, 餵奶係最O徙時間O者.

由佢一出世返婆婆屋企開始, 我地事先講好o左, 唔可以成日抱住bebe, 更加唔可以抱住瞓, (不過夜晚除外, 夜晚通常都係我負責抱住佢一陣, 大約15分鐘至半個鐘, 佢一瞓o左, 就放佢返床仔, 或者high chair). 目的係要俾佢知道, 唔可以一喊就有人走埋去抱佢, 又可以習慣自己瞓覺覺豬, 暫時呢個方法都幾wor.


(bebe瞓o左真係好甜!!!!!呢個衰人舅父仔, 見到女仔就流晒口水, 成日同我爭抱bebe)

今日係bebe 滿月, 不過, 佢爸爸媽媽都唔打算大搞喇, 始終bebe 太細, 我都唔贊成擺滿月, 尤其係去酒樓擺O添. 又嘈, 又多人, 唔應該俾bebe 接觸咁多細菌, 加上一個月O既人仔, 乜反應都唔識, 擺佢上枱, 有D 無謂. 所以, 今晚我地決定唔出街食, 加上大時大節出街食, 人又多, 又貴, 又要趕住交枱.

簡簡單單O係屋企食下蛋糕同sushi 都唔錯丫.

話晒都係滿月, 又點少得同bebe 影第一張全家福留念呢!!!!



另外, 今晚收到敏敏同堅堅送俾我O既聖誕禮物, 真係好surprise!!! 就係Miu Miu 銀包一個, 雖然係好開心, 但係真係有D 唔好意思囉, 幾千蚊一個銀包, 實在太重禮喇.

沒有留言:

張貼留言