2011年12月20日 星期二

古惑的咳

今晚真係撞鬼咯~~~~差唔多放工前, 突然間有兩聲咳喎, 仲要唔係喉嚨痕咳兩聲就算o個隻喎, 係咳到差唔多透唔到氣o個種呀!!!!坐車返大埔途中, 又突然咳到死死下, 嚇死晒附近d人......

因為小倫要出trip 去澳門3日2夜, 所以今晚只得我一個人返去奶奶屋企食飯, 主要目的係為o左見bb 呀!!!返到去bb有d 肚餓, 未瞓得著, 於是我就幫手餵佢食奶奶同掃風啦!!!!hohoho 小倫出o左trip, 就到舅母我, 獨霸bb 喇 !!!!!!見佢有d眼瞓, 就放返佢落床仔啦.......其實我唔多想o架, 梗係想一直攬住佢唔放啦....弊喇!!!!竟然又開始咳喎, 即刻走出房, 匿埋一二邊咳啦......洗完手, 就要幫手開飯喇!!!!

差唔多時間食飯, 呢個曳曳豬都唔肯瞓, 所以, 我地就試下放佢落去high chair, 俾佢習慣下, 又可以陪住我地食飯. 起初都唔錯, 佢肯自己玩, 踢下被.....呢個人仔一個月都未夠, 竟然可以咁百厭, 大o左都唔知點算咯. 不過, 餐飯都未食完, 又扭計喇!!!!bb真係愈來愈扭計喇!!!!可惜, 我食食下飯, 又開始咳喇!!!!死火, 為o左唔傳染俾bb, 一食完飯我就要走喇!!!!無得再同bb傾計.....嗚嗚嗚~~~~~



真討厭!!!!返到屋企就已經無再咳喇!!!!!激死我!!!

今晚o向返屋企途中, 又再遇到阿蟹呀!!!!好開心呀!!!好耐無見佢喇. 星期日晚撞到, 都無機會傾計, 今晚有少少時間大家停低, 傾o左差唔多半粒鐘至走呀!!!呢個係我少數同我好好感情o既中學同學, 即使大家平日甚少聯絡, 但係一見面都唔會覺得生補, 好多o野傾......我真係一個怪人, 讀書時代, 無女仔同學做到好朋友, 只可以同男仔做朋友!

沒有留言:

張貼留言