2011年12月18日 星期日

古靈精怪蜂蜜薑汁包

上星期部門食annual dinner 時, 有同事提議叫我Christmas party 不如試下整薑汁包, 應下節, 就係咁, 我思索o左幾日, 又上網search下, 究竟有無人做過呢. 可以點做呢??Available o既食譜比較少, 就算有, 都係用薑粉o既, 即係用o黎做薑餅人o個d薑粉. 不過, 我無薑粉呀, 但係又唔想為o左整一次要買一包薑粉返o黎, 只係用幾gram o者, 買一包好o徙呀....於是又上網search 下有無人用新鮮薑汁, 仲少人咁做.



於是, 我決定膽搏膽試一次啦. 用basic o既蜜糖包o既recipe, 再加上2 tsp o既新鮮薑汁, 出o黎o既效果都叫acceptable, 既然固有o既蜂蜜味道, 又有輕微清新o既薑味, 但係我覺得都未夠, 加上我o個班同事係薑怪o黎o架, prefer重薑味, 所以, 到真正落手整個聖誕蜂蜜薑汁包o既時候, 要再加重份量至得......

之但係, 整新鮮薑汁有d煩, 事關我無薑蓉刨, 只係得個蒜蓉夾, 每次都要將d薑片切細, 再放入夾夾到佢出汁為止, 唔知仲有無其他比較efficient  o既方法呢????

味道方面搞掂, 係時間要諗下點做型好喇, 既然係拎返去 Christmas Party, 想搞搞新意思呀....

沒有留言:

張貼留言