2011年12月17日 星期六

忙裡偷閒 Shopping Day~~

由今個星期開始, 以後小倫有更多星期六可以陪我喇!!!話說佢起初係每個星期六都要返工o既, 早幾年, 佢爭取長短週, 今年佢再同老闆娘傾, 話以後不如輪流啦, 每個weekend只需要一個同事返office, 另外搵一個做standby 啦, 咁樣大家每個月有多一日假期呀!!!

自從bebe 出世之後, 連我地都忙碌o左好多, 少o左時間休息, 難得今日終於無其他任務, 可以瞓晏少少喇, 雖然已經瞓到12點先起身, 但係都仲好似唔夠瞓咁. Call o左媽咪過o黎屋企樓下o既稻香飲個下午茶之後, 我同小倫就趕住去沙田喇. 時間關係, 太遠o既地方去唔到, 唯有行沙田啦....我鍾意行新城市廣場o架, 我鍾意買o既牌子都差唔多有齊, 又有一田, city super, zara, H&M 同Marks & Spencer. 我地o既shopping time 只得3個鐘咋, 所以好趕呀!!!都唔可以細心咁慢慢行, 睇下o野, 最後買o左份生日禮物俾細佬, 同埋幾份聖誕禮物咋. 估唔到未到Christmas, 商場已經咁多人喇, Muji排隊俾錢o既人龍最少有50人呀, 連Uniqlo都係大排長龍呀, 真係誇張!!!

最後, 我地都係決定返大埔先去Uniqlo買o野喇, 再買埋餸返去奶奶屋企, 今晚我地提早做冬呀, 唔駛等放工趕頭趕命咁返o黎. 不過, 因為今年有bebe o既存在, 奶奶唔得閒煮咁多餸, 所以做冬唯有簡簡單單就算lu.....可能bebe 知道今晚我地做冬呀, 所以好乖, 放佢O向high chair 瞓覺, 我地可以安安樂樂食餐飯. 我兩晚無見過bebe 喇, 有d掛住佢o添, 唔知點解, 每次我返到o黎, bebe都特別乖o架 (傻婆, 又成日幻想)  而且, 我抱住佢, 佢會眼仔碌碌咁望住我, 好得意呀!!!明明人地仲咁細個, 仲係大近視一名, 睇唔清楚我O架喎.....哈哈哈

食完飯, 又輪到我抱住bebe 嘅時間喇, 因為佢阿媽同阿婆要爭取呢段時間小休片刻, 直到我返屋企, 佢地就要起身當夜班喇.

差唔多11點我地就要放低佢, 我地返屋企喇. 跟住又開工整包包lu~~~What's a busy day!!!!

沒有留言:

張貼留言