2011年12月28日 星期三

Afternoon Tea wtih Maggie @ Cova

Christmas holiday 過O左, 但係我今日依然放假, 因為我要clear d OT 補假, 加上Maggie 返o黎我都仲未同佢食飯, 所以我約O左Maggie 一齊去Cova 食個靚 tea.

原本我地打算去Ritz Carlton O既Chocolate Library 食tea, 但係見openrice o既comments 麻麻地, 所以放棄O左.

其實, 大鄉里O既我只係食過Cova O既蛋糕, 但係就未試過坐低食tea.



不過, Cova 好衰呀, 唔俾我book 枱呀, 唯有準時去到門口排隊啦.

估唔到呢d 要返工o既日子, 都咁多人呀, 好在我地早排隊咋, 否則就無位喇.

我地兩個都未食lunch, 所以, 今餐tea  好忙呀, 又要不停食o野, 又要不停傾計, 仲要影相o添.....

哈哈哈, 大家都渡過o左一個好開心o既下午呀 !!!



每款cake 都好好味, 尤其係Blueberries Cheesecake,  我encore O左幾次呀!!!
Welcome drinks : 我揀O左grapefruit juice, 開胃D, Maggie 揀O左Kiwi juice.

食飽之後, 我就飲rose tea, 消下滯, Maggie 就飲Cappuccino.

之後, 我陪Maggie 去Gucci  買完O野, 我地就各自返屋企lu. 哈哈, 唔知係唔係平時太多自由行幫襯, 好少有真係local O既香港人入去買O野呢, 今日我地遇到O個個salelady非常之nice, service 好好呀!

沒有留言:

張貼留言